Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jerremy
#6431
Jammer de pammer.
In de nacht van 24 op 25 December heeft iemand in mijn auto ingebroken.
Echt balen zeg!

Komen we helemaal in onze strakke mooie kleding in de garage om naar de familie te gaan, zie ik ineens dat mijn hele raam aan de bestuurderskant is ingeslagen.
Ongelooflijk balen.
Alles wat nog in mijn auto lag was dus weg, en helaas ben ik dus een keertje mijn tasje vergeten. (onder de stoel)
Waar ik mijn papieren, rijbewijs en portemonee in had zitten.
Alles weg dus..
Nou daar gaat je eerste kerstdag, bellen met de politie, alle nummers om alles to blokkeren..
Wel lekker dat ik binnen een uur bij Carglass terecht kon, daar kreeg ik een noodraam.
Maar omdat een TT geen raamstijlen heeft, is ie aan mijn dak vastgeplakt. Dus in en uitstappen is echt een kunst.
Dat moet dus via de passagierskant, maar die auto is zo klein van binnen, dat het gewoon een kunststukje is.

Vrijdag krijg ik gelukkig weer een echt raam in mijn auto :)
Maar helaas is ook mijn deur en dak goed bekrast door die gast.
Gelukkig vergoed mijn verzekering alle schade aan de inbraak en kost het mijn geen no-claim.

Volgende week mag ie naar de schadehersteller..
Dan weer poetsen :)
door krieltje
#6432
aaaaah Damn das minder man
succes in ieder geval verder
Gebruikersavatar
door Cees
#6433
Dat is inderdaad een mooie klotezooi. :( :(
Een ander woord heb ik daar niet voor. :x :x
Weten ze nu nog niet dat ze met hun.............van een TT moeten afblijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
door TTMarky
#6434
Klotezooi....

Er zijn nog veel te veel mensen die geen respect kunnen opbrengen voor andersmans eigendom.

Veel sterkte en gelukkig ben je goed verzekerd...
Gebruikersavatar
door PaulusB
#6435
Jezus echte trieste lui op deze aarde. Sterkte ermee
door Jerremy
#6436
Balen inderdaad.
Maar in elk geval lekker dat alles snel wordt gerepareerd.
Het is gewoon schandalig dat er gasten gewoon die garage binnen komen om te zoeken naar buit.
Wat denken ze, als ze een portemonee pakken of zo? Ik bedoel, in deze tijd betaald iedereen de grote dingen met zijn Pin, dus echt bijna niemand heeft veel cash in zijn portemonee.
Ik had er deze keer nog maar een tientje in zitten, maar zit wel met een hoop gezeur.

Maar ja, straks is alles weer strak gespoten :)
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6438
ja maar tog idd de hele rompslomp die het met zig mee brengt.. echt balen.. en dat voor kerst :?
Nou hopen dat je meer geluk hebt in 2007!!
Gebruikersavatar
door MARK
#6443
:( Sterkte voor jou en je TT'tje :!: :!: :!: ............in iedergeval meer succes in 2007 :wink:
door emanuel
#6452
Balen lijkt me nog zachtjes uitgedrukt :evil: . Was dat een parkeergarage of zo dat ze zomaar binnen kunnen lopen? Een collega van me rijdt een Boxter en die hebben ze ook een keer heel lelijk toegetakeld in een bewaakte parkeergarage. Die bewaking viel overigens vies tegen, ze hebben niet eens de moeite genomen de politie te waarschuwen. Die zaten notabene aan de overkant van de straat!

Maar goed, succes met de reparatie, nu maar hopen dat die het niet verprutsen en je TT weer als nieuw maken.

Groeten,

Emanuel
door Damy
#6608
er komt toch wel een origineel raam in he bij de dealer ipv carglass immitatie?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]