Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Jerremy
#6958
Niet verwacht dat het zo snel gaat gebeuren, maar vanaf 1 Februari heb ik mijn TT niet meer..
Best jammer, helemaal na al dat werk wat erin zit.

Hij wordt ingeruild....

Gelukkig voor iets heel erg leuks!
Ik ga straks een Porsche 993 4S rijden!!
Te gek natuurlijk, maar dat betekend wel het afscheid van mijn heerlijke TT
Gebruikersavatar
door remarc
#6961
Ook niet verkeert!! een Porsche
door lauke
#6964
Na meerdere 911's in bezit gehad te hebben, heb ik zelf recent de overweging gemaakt tussen een 96-er 993 targa met varioram en minder dan 100 dkm op te teller of een TT met weinig km's en voldoende vermogen. Ben uiteindelijk gevallen voor een rappe 225 quattro getunend tot 265 pk met 350 Nml en minder dan 30 dkm gelopen. Afgezien van een aanschafprijs die toch een flink stuk lager ligt (+- 15k eur), zijn ook onderhoud en verzekering een stuk voordeliger.

Daarentegen: de 911 heeft absoluut meer uitstraling, maar je rijdt toch in een auto van een jaar of 10 oud.

Maar goed, ieder zijn ding. Veel plezier ermee. Ga je de 993 trouwens dagelijks rijden? Vergeet je de aankoopkeuring niet?
door Jerremy
#6968
Ik heb nu een TT 225 PK Quattro getuned tot 274 PK en 370NM Rijdt zeker niet verkeerd.
Maar zo een 993 4S is een redelijk schaarse auto en toch een investering (in elk geval meer dan mijn TT)
Die 993 4S wordt elk jaar duurder.
Wel rijd ik dan in een auto van 10 jaar oud, met 70.000 KM op de teller, maar het is wel de droom die eindelijk uitkomt.

Vanaf februari heb ik een kantoor aan huis en hoef ik voor mijn werk niet veel meer de weg op, dus het is wel mijn dagelijkse auto, maar ik heb geen woon-werk verkeer..

Ik ga lekker verder dromen :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#6969
Porche wilde ik ook graag voor ik de TT kocht, maar als je alles naast elkaar zet is Porsche meer uitstraling en een jongere TT toch meer auto qua techniek e.d. maja t is appels met peren vergelijken. Gewoon rijden in wat je goeddunkt en waar je zelf zin in hebt! Porsches zijn mooie wagens.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#6973
Zeker niet verkeerd.. ik vind ook het 993 model mooier dan de 996... een porsche moet ronde koplampen hebben vind ik.. en vooral ook de S versie super met die remklauwen,velgen en die "dikkere" voorbumper..
Veel plezier ermee ( maar dat zal wel lukken volgensmij) :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]