Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timstudio2002
#7007
Komende maandag avond zetten de mannen van Marja cruisecontrol in mijn teeteetje. Ben benieuwd of ik hem ook ga gebruiken, want heb nog nooit zoveel lol met mijn rechtervoet gehad als de afgelopen 2 maanden :P
Gebruikersavatar
door MisterCats
#7009
die kan je ook met ingeschakelde CC blijven gebruiken, heb je alleen een minimum snelheid.
Zeg maar je basis snelheid :P
door timstudio2002
#7010
ik doelde niet op hoge snelheden, maar juist op het optrekken en spelen met het gas op bochtige wegen. Ik kan van mijn huis naar mijn werk via de snelweg of binnendoor...en sinds de TT er is kies ik iedere morgen met een glimlach voor de binnendoor weg...

Niets zo leuk als net als vanmorgen om half zes (yep, welkom in tv land) op zaterdagmorgen over lege wegen te rijden tussen de weilanden door en een paar koeien uit hun slaap te wekken door met je motor te loeien...(en een flinke jodel van mezelf erachteraan..)
door emanuel
#7014
Das ook toevallig, ik ga er volgende week ook naartoe voor een CC inbouw. Kunnen ze mooi nog even oefenen op jouw TT :wink:

Ik ben ook benieuwd hoe vaak ik hem in Nederland kan gebruiken, op de snelweg is het vaak te druk. Vooral op 80 en 100 Km wegen is het wel een uitkomst, ik merk dat ik sinds de TT toch stiekem wat harder ga rijden, je hebt het vaal niet in de gaten hoe snel je te hard rijdt.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7016
je raam laten verstellen dat ie met 120 km/h plus ruisen gaat langs de rubbers haha... akoestische snelheidsbegrenzer! en de TT kun je een piep op instellen dat je harder rijdt dan 130 iig was wel handig!
door timstudio2002
#7021
Kun je die snelheidsmax ook instellen als je geen BIS hebt? Ik heb in de handleiding wel iets over die piep gelezen, maar meende dat dat alleen met het BIS kon. (wat ik dus niet heb)
door krieltje
#7025
kep hem ook sinds kort,bevalt me prima
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7047
timstudio2002 schreef:Kun je die snelheidsmax ook instellen als je geen BIS hebt? Ik heb in de handleiding wel iets over die piep gelezen, maar meende dat dat alleen met het BIS kon. (wat ik dus niet heb)
gewoon met die handel spelen, zo kwam ik dr achter.
door timstudio2002
#7074
Het zit erin! Uurtje werk en gezellige mannen. Een aanrader voor iedereen met een VAG wagen!
door emanuel
#7333
Gisteren avond ook bij deze heren geweest voor de inbopuw van een cruise control. Zijn inderdaag twee aardige kerels die weten waar ze het over hebben. Ze hadden de hele handel zo uit elkaar liggen en het was dan ook binnen een uur helemaal gepiept. Ik knutsel graag, maar ben toch blij dat ik dit klusje uit handen heb gegeven. Omdat er ESP in de auto zit was dit toch wat lastiger geweest om zelf te doen, ook moesten de ruitenwissers er af en een paar flinke stekkers moesten deels uit elkaar gehaald worden om er een paar extra draden aan te sluiten.

De cruise control werkt echt perfect, hij is zo stabiel als een rots wat je van veel universele systemen niet kan zeggen.

Kortom een aanrader!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]