Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#7013
Toch moeten de nederlandse autoprogramma's nog veel leren. Het zijn stuk voor stuk reclamespots voor nieuwe auto's. Nooit hoor je wat ze er echt van vinden. Bij TopGear gaat het er anders aan toe, al slaan die wel vaak de andere kant op door. Wel amusant overigens.

Ik vind de nieuwe TT persoonlijk wel zeer fraai, maar de MK-1 is en blijft de echte TT voor mij, deze nieuwe is op een veel groter publiek gericht en moet daardoor design consessies doen. Ben wel erg benieuwd of de wegligging echt zo goed is als ze beweren, toch eens uit gaan proberen :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7017
Top Gear, die mannen deden t niet van de autofabrikanten centen een programma maken, daardoor zijn ze onafhankelijk en krijgen tegenwoordig vanalles voor elkaar. Autofabrikanten doen ook echt iets met hun commentaar, bijv. VW die gaven de VW Golf 5 mee... nou die werd afgezeken niet te zuinig. Daarna maanden later de GTi... de punten die met de TDi opgenoemd waren waren allen aangepakt en verholpen... dus ze kregen een compliment plus weer een lijstje. Toen de auto werkelijk te koop was is in het programma weer gezegd dat VW echt iets doet met het Top Gear commentaar en dat ze daarover te spreken waren maar de Golf bleef een Golf niks aparts aldus het programma commentaar. Prachtig! en de raggen de meest dure wagens die er zijn helemaal af als het aan hun ligt. Super gewoon.

Nederlandse programma's lijken teveel op elkaar, beetje zonde en vind dr persoonlijk geen bal aan.
Gebruikersavatar
door jos
#7020
de nieuwe TT is absoluut een grote stap voorwaarts vergeleken met de MK1.
ik mag de ervaring hebben van 3 jaar de eerste tt gereden te hebben en 150000km
en
nu sinds 1 week de nieuwe TT >>>wauw >>>hij rijd nog scherper! véél scherper!!!!!

de eerste was inderdaad een veel grotere design-statement omdat er zoiets vantevoren
nooit was !!> dus de 2e is eerder een evolutie dan een revolutie!

de nederlandse autoprogrammas zijn gesponsord!
maar tussen de regels door kun je er wel iets uithalen
de laatste regels van t- i/o- m CORONEL kan ik bevestigen!
.......herkenbaar, spraakmakend,kwaliteit,comfort>>>een flinke dosis rijplezier!....


Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7029
ofwel t is gewoon een echte audi geworden... past tegenwoordig qua looks zo tussen de modellen serie waar de MK1 echt buiten uit sprong. Want de MK1 was zo anders... nu past de MK2 echt gewoon tussen de andere modellen, dezelfde scherpe lijnen e.d. die in alle modellen terug te vinden zijn zitten nu wel in de TT.
Gebruikersavatar
door jos
#7045
:wink: :idea: daar is niks mis mee! >>>> als ie maar blijft opvallen tussen alle andere grijzemuizen- automobielen
soms is evolutie beter als revolutie >>>>>hij rijd in iedergeval een stuk beter!!!!

maar ik kan mezelf nog herinneren dat toen ik in 1999 besloot om de eerste tt te kopen>>>>
een hele hoop mensen zeiden >>>>wauw, maar is die auto niet "overdesigned" ? >> maar de tijd heeft bewezen dat de waardering voor de vormgeving van de tt alleen maar is gegroeid.

je hebt altijd trendsetters, maar niet iedere trendsetter kan trendvolgend worden!!!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7048
Kwestie van gewenning is het met meerdere auto's geweest al sprong de MK1 er wel ff heel erg uit toendertijd. De MK2 t enige wat jammer is is naar mijn mening dat ze niet voor de A4 cabrio koplampen waren gegaan dan zat de TT voor het eerst echt geheel qua lijnen tussen de Audi's. De MK1 had je net zo goed een ander merk op kunnen plakken, toen die uit kwam oogde het niet als een rasechte Audi.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]