Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tonniett
#7164
Beste TT forumleden,

Dit word mn eerste bericht op het forum. Zal me ff snel voorstellen.

Ik ben Ton 22 Jaar en kom uit Almere. :lol:

Nou zou ik graag jullie advies willen over audi tt. Ik zag op autotrack.nl deze mooie auto http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=3913336

Echter zie ik dat de kilometerstand best hoog is 167000. Raden jullie mij af om een audi te kopen met zo'n hoog km stand?


Het is een mooi ding, maar zelf rijd ik ook veel, dus wil er wel van genieten en niet alleen maar problemen mee hebben.

Wat adviseren jullie mij?

Gr Tonnie en bedankt!
door Terrum
#7166
Mooie TT maar de prijzen in nederland liggen een pak boven de Belgische prijzen, een wagen met deze km en dit bouwjaar, mag je in Belgie niet meer voor geven dan ?12500,-, goed kijken naar zijn staat en dan denk ik dat de km niet echt een rol spelen, je kan ook een diagnose laten stellen, dan ben je zeker

mvg Geert
door tonniett
#7167
krieltje schreef:http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?p=5634#5634

deze heb ik een tijdje geleden op het forum gezet,ik zou daar ff opaf gaan.
Is een kennis van mij.
Mooi ding! Alleen ben ik bang dat hij hem niet inruilt met een grande punto. Het probleem is dat als ik mijn gp verkoop zonder inruil, ik er stuk minder voor krijg.

Ik zou hem zo willen kopen!

PS: Is de bekleding bruin of zwart? Ik zag het niet goed op de foto

gr tonnie
door krieltje
#7169
Interieur is grijs.
Wat is een grande punto voor auto?
door tonniett
#7171
krieltje schreef:Interieur is grijs.
Wat is een grande punto voor auto?
Ook erg leuke auto's www.grandepunto.nl

Maar tipt niet aan de audi tt hoor

tonnie
door krieltje
#7172
idd leuke wagen,misschien iets voor jerry zijn vrouwtje,je kan het altijd vragen
Gebruikersavatar
door MARK
#7173
Kilometerstanden van boven de 150.000......daar schrikken we niet zo van. Tegenwoordig zijn de motoren en de olie waarmee deze gesmeerd worden beduidend beter dan een jaar of 20 geleden. Als de auto altijd op tijd zijn reguliere onderhoud heeft gehad is het zeker de moeite waard.

Mijne...130.000 km laatst met endoscoop in cilinders gekeken.....als nieuw, op naar de 230.000 km!!!! :wink:

Succes met je keuze,

Mark :)
#7176
tonniett schreef:Beste TT forumleden,

Dit word mn eerste bericht op het forum. Zal me ff snel voorstellen.

Ik ben Ton 22 Jaar en kom uit Almere. :lol:

Nou zou ik graag jullie advies willen over audi tt. Ik zag op autotrack.nl deze mooie auto http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=3913336

Echter zie ik dat de kilometerstand best hoog is 167000. Raden jullie mij af om een audi te kopen met zo'n hoog km stand?


Het is een mooi ding, maar zelf rijd ik ook veel, dus wil er wel van genieten en niet alleen maar problemen mee hebben.

Wat adviseren jullie mij?

Gr Tonnie en bedankt!

Eén tip! Als je voor dat geld een lagere kilometerstand wil... lekker laten staan met die km-stand voor dat geld hier... uit Duitsland haal je voor hetzelfde bedrag iets mooiers! Stelt overigens niks voor, het invoeren van een auto. Wil je de km stand accepteren en je hebt er dit bedrag voor over... gewoon doen, want dat blok kan nog vele kilometers mee alsook de rest van de wagen!
door krieltje
#7179
Ik had de mijne uit belgie met 60.000 op de klok voor 11.000.euro,Het is gewoon een kwestie van het juiste moment.En een beetje luck
Gebruikersavatar
door MisterCats
#7189
terugkerend onderwerp... waar staat de rest van de berichten ook alweer :?:

enfin: zie ook www.audi.de gebrauchtwagenborse
:P
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7191
Ja Hans... maken we t maar weer es Sticky... na nee hou nie van plakkerig... haha
Gebruikersavatar
door charlotte
#7223
Gewoon goed vragen naar de onderhoudsbeurten/boekjes en wat er al aan de auto vervangen is etc. En waar dat gedaan is. Al doende kom je er wel achter of ze beetje zuinig zijn geweest.

succes,
chaarlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7224
DEKRA keuring als je twijfelt... die cheken de hele auto voor je na op alle punten. Die hebben een keuringsrapport waar je u tegen zegt. En ze komen op locatie keuren. (Autogarages en handelaren kennen de DEKRA wel, als je die keuring uit mag laten voeren dn is de auto in vele gevallen in een goede conditie, weigert een verkopende partij dit lekker laten staan!) Voor ronde de 300+ ergens keuren ze de auto in een ruime tijd die ze ervoor nemen en trekken vanalles na.

De ANWB keuring stelt niks voor helaas, heb het met eigen ogen gezien en een quattro uitvoering kunnen ze niet ens testen daar ze geen 4x4 remmentestbank e.d. bezitten. Zonder van de 312 euro die ze rekenen ook al hebben ze delen van de test over geslagen en bandenmaten snappen ze niet want t systeem is daar veroudert. Een lachertje en dat weet autoverkopend Nederland ook dus die vraag wordt altijd met een ja beantwoord.
door tonniett
#7299
Bedankt voor de tips allemaal.

Ondertussen heb ik nu een audi tt gekocht uit 1999. Ziet er perfect goed uit. 1 heel klein krasje maar. Dat vind ik heel goed voor een auto van 7. Km stand is 88000 met NAP, dus ook netjes.

Nadeel is dat er geen cd-speler inzit, want die is meegenomen door de eigenaresse. En geen Xenon verlichting vind ik ook wel beetje jammer.

Verder een geweldige auto. Vrijdag of Zaterdag ga ik hem afhalen.

Kent iemand, iemand die xenon verlichting kan inbouwen en een autoradio in de buurt van Almere?


Gr Tonnie
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]