Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Edwin_70
#7247
Hallo forumleden !

Ik ben nieuw op dit forum. Eigenlijk zojuist pas ontdekt :)
Kort iets over mezelf. Man, 36 jaar, samenwonend. Na een A3 en 2 A4's (allen zakelijk) sinds een jaar de trotse eigenaar van een TT Roadster uit 2001. Geweldige auto!!

Nu de vraag waar iemand van jullie wellicht antwoord op weet. Zo af en toe (zonder aanleiding volgens mij) hoor ik een heel luide piep cq. toon. Het lijkt op iets van een attentiesignaal. Maar er is dan niets zichtbaar op het dashboard of informatiedisplay. Eerst dacht ik dat het een signaal was dat ik geen RDS-ontvangst o.i.d. zou hebben, maar dat is het dus niet. De laatste keer was afgelopen donderdag, met die storm. De TT had net een zeer harde windstoot doorstaan (ik dacht dat ik alleen nog een buizenframe over zou houden :) ). Plots weer die piep. Zou het een veiligheidssignaal voor de bevestiging van het dak zijn?

Ik heb het al eens bij de dealer nagevraagd, maar die wist het niet... Misschien was mijn omschrijving niet zo duidelijk hahaha

Ik ben benieuwd!

Mvg,
Edwin
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]