Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Edwin_70
#7562
ehhh... volgens mij geef je dan wel heel erg veel gas ?!
Gebruikersavatar
door MARK
#7565
:shock: .......goed voor de koppelingsplaat en het tweemassavliegwiel........ :wink:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#7573
kOM OP HEREN, JEUGDIG ENTHOUSIASME MOET BEGROET WORDEN :P
Hoe zou mijn zoon vandaag mijn TT behandelen :roll:
Gebruikersavatar
door StasTT
#7581
8) Zachtjes en respectvol 8)

:twisted: Bruut zijn mag ook maar ni altijd :twisted:
door tonniett
#7594
hihi :oops: ik denk eerder dat tt en ik aan elkaar moesten wennen. Nu gaat het me allemaal beter af en dat ding rijd enorm lekker.

ik heb nog een vraagje onder je airco bij je versnellinspook zitten 3 knoppen. 1 voor tankdop te openen, 1 voor kofferbak en die andere wat kan je daarmee? Volgens mij heeft het met je alarm te maken, maar wat doet dat knopje nou?

Handig he geen handleiding bij je auto :x
door tonniett
#7596
MARK schreef::shock: .......goed voor de koppelingsplaat en het tweemassavliegwiel........ :wink:
een beetje auto zou daar toch wel een keertje tegen moeten kunnen? We praten hier toch niet over een fiat :p
door krieltje
#7598
dat is om je alarm uit te schakelen als er bijv huisdieren inzitten.

Dwz je interieur alarm is dan uitgeschakeld,maar je vrouw cq hond of kat zit er in.Anders gaat door het bewegen het alarm af :-)
door tonniett
#7604
krieltje schreef:dat is om je alarm uit te schakelen als er bijv huisdieren inzitten.

Dwz je interieur alarm is dan uitgeschakeld,maar je vrouw cq hond of kat zit er in.Anders gaat door het bewegen het alarm af :-)

aha. Dus als je dat knopje indrukt en dat knopje is rood is je interieur alarm uit?

Waar reageert het alarm nog meer op?

gr tonnie
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7608
tonniett schreef:
MARK schreef::shock: .......goed voor de koppelingsplaat en het tweemassavliegwiel........ :wink:
een beetje auto zou daar toch wel een keertje tegen moeten kunnen? We praten hier toch niet over een fiat :p
Fiat is vet cool !!! (duss not!) die gaat vanzelf 150 rijden met een klapperend koppelingspedaal en erna neemt de snelheid af tot er een doffe knal volgt en je drukgroep dus door de koppelingsplaten heen geknald is :D :lol: :lol: :lol: Heb em laten maken en de rekening zei me: verkopen en noooooit geen Fiat meer. Audi's blijven wel heel. Fiat is duurkoop, gaat te vaak naar de garage wegens gebreken... naja of een Cinquecento Sporting was niks voor mij toen ik 19 was.
door tonniett
#7614
RKDesigns schreef:
tonniett schreef:
MARK schreef::shock: .......goed voor de koppelingsplaat en het tweemassavliegwiel........ :wink:
een beetje auto zou daar toch wel een keertje tegen moeten kunnen? We praten hier toch niet over een fiat :p
Fiat is vet cool !!! (duss not!) die gaat vanzelf 150 rijden met een klapperend koppelingspedaal en erna neemt de snelheid af tot er een doffe knal volgt en je drukgroep dus door de koppelingsplaten heen geknald is :D :lol: :lol: :lol: Heb em laten maken en de rekening zei me: verkopen en noooooit geen Fiat meer. Audi's blijven wel heel. Fiat is duurkoop, gaat te vaak naar de garage wegens gebreken... naja of een Cinquecento Sporting was niks voor mij toen ik 19 was.
Ik heb verleden jaar februari een splinternieuwe grande punto gekocht. Sindsdien ben ik in 11 maanden tijd wel 10 keer naar de garage geweest met die auto wegens technische problemen. Waarom denk je dat ik mn fiatje verkocht heb> :lol:
Ik heb er totaal geen spijt van.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7617
Fiat is ronduit &^)&^%&^$^%#^%$&^%*

Audi nooit geen problemen eigenlijk, naja onderhoud maar dat moet elke auto krijgen. Verder is dr nooit niks eigenlijk.

Dat Fiatje had om de haverklap wel weer iets.
door tonniett
#7629
Al is een onderhoudsbeurt best prijzig bij Audi.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de Audi dealer in Almere voor een grote beurt. Ik heb een 2 e hands auto gekocht zonder service, omdat de afstand te ver weg is Roosendaal-->>Almere.

Een grote onderhoudsbeurt met distributieriem vervangen, Want daar gaan ze wel van uit kost al gauw 750 euro. Best prijzig :D...Maarja liever dat dan straks pech op de weg.

Het valt mij namelijk wel op dat als ik gas geef en mijn gas los laat dat ik ff iets hoor trillen. Een beetje blikkerig geluid alsof iets niet goed afgesteld is ofzo.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7682
Prijzig? als je dan deze kant op zou rijden ben je dat maximaal kwijt met een normale grote onderhoudsbeurt iig. Vraag wel naar je oude delen! en wat ze precies vervangen want t is een waslijstje.
door tonniett
#7686
RKDesigns schreef:Prijzig? als je dan deze kant op zou rijden ben je dat maximaal kwijt met een normale grote onderhoudsbeurt iig. Vraag wel naar je oude delen! en wat ze precies vervangen want t is een waslijstje.
Lollig. Wat moet ik nou met die oude onderdelen? Kijken of ze het wel vervangen hebben?

Wat kost grote beurt met riem bij jullie dan?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7687
ik was voor de TT een 450 euro kwijt, olie en filter waren 5000 km ervoor reeds vervangen. Voor de S3 was ik meer kwijt, heb gelijk alles laten doen en was een 600 euro kwijt, thermostaat gebeuren, lmm, waterpomp e..d allemaal vervangen.

En idd oude delen tonen aan dat dr nieuwe in zitten, een Audi dealer heeft me eens willen neppen met m'n A3 die ik gehad heb door die niet eens van zen plaats te hebben gehad en wilde graag voor een normale grote beurt een 480 euro van een student hebben. Was blij met mn dure alarm waar zij de code niet van wisten en dat toonde al aan dat ie nooit op zen plek terug gereden had kunnen worden als ie van de brug had gekomen. Heb uiteraard niet betaald na een gesprek met de directeur daar en ben nooit meer terug geweest. Een andere Audi dealer in de buurt werkt wel netjes dus ze zijn niet allemaal zo, ik neem daarom t zekere voor t onzekere totdat ik weet dat ik ze blindelings kan vertrouwen.

Ik ga altijd naar De VW Garage te Oirschot www.devwgarage.nl
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]