Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ruben
#7884
ja had hiervoor een kia gekocht. picanto nieuw. die had zo'n protec behandeling gehad.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7892
Die Kia's zijn best grappig een maatje van me verkoopt ze op zen werk naast zen studie... alleen zou ik dan toch nog eerder een TT kopen van 8 jaar oud :D die mening deelt hij dan weer niet.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#7899
Mij broer heeft er een leuke bakkies rijd lekker alleen zuipen net zoveel als mijn v6.
Gebruikersavatar
door StasTT
#7933
Ik poets mijn auto meestal met handen, of soms met hogedruk reiniger: eerst goed afspuiten en dan met de spons en emmer water met goede autoschampoo mijn auto poetsen. Daarna afpuiten met hogedrukreiniger en dan lekker goed drogen :p
en wax doe ik ook heel veel (om de maand)
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#8011
Was ook altijd met de hand.
Na het wassen eerst alles goed droog maken met zeem of katoenen doek.
Poets ook altijd met meguiars, wel best vet spul, gaat je doekje eerder van vol zitten.
Maar geeft een goeie diepe glans.
Houdt de glans ook lang vast.
Als ik ff snel een leuke glans voor korte duur (paar dagen) op wil brengen, dan gebruik ik shining monkey.
Zeer handig als je veel naar meetings gaat,(wat ik veel heb gedaan met mijn vorige ride) lekker snel op brengen door de sprayflacon.
Binnen een kwartier de hele auto mooi bling en droogt streeploos!
En als je een donkere kleur auto hebt, geen draaiende bewegingen maken. Gewoon rechte lange halen, zie je niet die lelijke cirkels in je lak staan..
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8029
ah is dat t haha... op t blauw had ik dr geen last van nu wel... dus ben maar een machientje gaan gebruiken met t waxen iig... die laat die domme wax on wax of handgebaren tenminste verdwijnen. Glimt super nu en vuil of vogelpoep ligt dr zo weer af... emmer water dr op kletsen en t is weg.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]