Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ruben
#8141
hoi ik heb een sport embleem wat ik niet bij jullie tt s zie. is dit bijzonder??? vast niet ;) zie hier: sport embleem
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8173
is op de TT Quattro Sport niet eens t geval dus zal wel iets zijn wat iemand dr ooit zelf op geplakt heeft.
door allewijn
#8178
Je kunt dat soort embleempjes idd er zelf opplakken.
Ik vind het niet misstaan, dus je kan ervoor kiezen het te laten zitten...
Dat het echt wat betekend, betwijfel ik. Het betreft voor zover ik weet geen speciale uitvoering oid.
door rudmerw
#8184
valt in de categorie M- emblemen, die zit op elke BMW 3 serie. (of erger een bmw brommert)
door allewijn
#8212
rudmerw schreef:valt in de categorie M- emblemen, die zit op elke BMW 3 serie. (of erger een bmw brommert)
:crybaby: Dat is idd echt om te janken, die M emblemen op al die 3 series!
door rudmerw
#8225
Ik zag er vorige week weer een ik dacht jammer.. maar toch leuk gedaan (met happertjes etc etc). Op de terugweg weer 1 en wat denkje precies hetzelfde kortom waren het wel 2 m3 tjes, haha dan baal je als BMW rijder!! als de hele buurt denkt dat ie bij Halfords is geweest
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#8226
haha ja idd.. het mooiste is gewoon (als het een echte is) er gewoon niks op te zetten... :D
door ruben
#8227
aha weet ik in iedergeval. ik laat het er wel op zitten misstaat inderdaad niet. en als je het er af haald zul je zien dat je het als nog blijft zien in de lak. :) bedankt
door allewijn
#8232
dat hoeft niet, met commandant is dat goed weg te poetsen!
Maargoed, laat lekker zitten, zoals ik al eerder zei, het misstaat niet!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8286
commandant kom ik echt niet mee op mn autolak!!! rotspul dat t is... sratch X van meguiars ofzo werkt veel fijner en polijst fijntjes de lak ook nog eens. Commandant is me te agressief.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]