Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Quattrotje
#8175
Beste mensen,

Ik rijd een TT Quattro 225 pk uit 2001 en ben compleet gelukkig!!
Niks geen kappers auto.
Ik ben alles behalve een kappers type en vind de tt super.
Overal waar ik kom krijgen mensen spontaan nekklachten omdat ze mijn tt niet uit het oog willen verliezen.
Van de week heb ik de nieuwe nog naast de mijne gezien. En toegegeven de nieuwe is mooi. Maar de oude doet zeker niet onder voor de nieuwe. Het oude model TT is nu al klassiek en blijft wat mij betreft de onovertroffen winnaar!!
De TT is een auto die zijn tijd zowieso al ver vooruit is! Over een paar jaar ben je nog steeds het ventje of vrouwtje in je TT. Gegarandeerd!!

Groeten van een uitermate tevreden TT rijder.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8177
gewoon je 06 nr erop plakken, zoveel vrouwelijke aandacht krijg je met geen enkele andere betaalbare auto... alleen de aanbiedingen die je krijgt worden een beetje 'TE'

en idd t is een vrouwelijke nekkentrekker
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#8180
Yes the lad's like TT! :smt047
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8181
some like the tt way too much in a other kind of way... I'll not explain this!
door timstudio2002
#8464
Hmm, waarom krijg ik dan alleen maar boze gezichten van collega's? :cry:

En ik heb het nog nooit spontaan meegemaakt dat een vrouw op de rem gaat staan bij het zien van de TT haha....ja, in mijn dromen :D
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#8467
Ik krijg voordurend complimenten bij tankstations e.d.
Wat heeft u een mooie oto meneer.
TT is en blijft gewoon een mooie auto, standaard of gepimt
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#8468
Ook hier alleen maar lof over de tt. Was gisteren de auto aan het poetsen en voor dat ik het wist stond zowat de hele straat bij ons op de oprit. Ik moet zeggen, dat had ik niet met mijn hyundai!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8481
Ik kreeg meiden en vrouwelijk schoon achter me aan maar ook aanbiedingen waar ik maar niet op ingegaan ben daar dat tegen m'n principes indruist. Sommige slaan echt alles. Dus mn nummer dr maar na 2 weken gauw af gehaald.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#8483
Ja bij tankstations en in parkeergarage's ben ik ook al verschillende keren aan gesproken en onderweg opzich ook wel veel bekijks :D :D
door timstudio2002
#8484
Nou, ik had vandaag dan ook mijn eerste interactie haha....een of andere sjonnie op de snelweg in een zeer fout getunede BMW hahaha....heerlijk om de A1 te rijden, de cruise op 100 en dan zo'n overdreven bak naast je die in toeren begint te loeien om je uit te dagen....en stug volhouden op de cruise hahaha
Gebruikersavatar
door Alexander
#8799
Hebben jullie ooit afgunst gemerkt?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8841
Jep... meestal zijn t mannen die afgunst tonen. Maar de positieve reacties zijn veel groter dus boeiend, afgunst blijf je toch wel houden. Geen aandacht aan schenken.
door Edwin_70
#8849
Er wordt wel erg op je gelet hoor, zowel positief als negatief. Vaak moeite met invoegen, ritsen e.d. Moet ik weer extra gas geven of los laten omdat ze te weinig ruimte laten of "per ongeluk" naast je blijven rijden. Vinden mensen leuk klaarblijkelijk...
En bij elk verkeerslicht wordt je weer in de gelegenheid gesteld om wedstrijdjes te doen. Pffff, Of rare inhaalacties op de snelweg... 'kijk mij eens, ik heb ook een snelle wagen...'

Maar ja, "er boven staan" is de beste remedie...

Salut! Edwin
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8866
Op de weg nooit geen moeite gehad wat betreft je aanhaalt. Ligt denk ik puur aan het feit dat ik er geen aandacht aan schenk, trek me niks van die poppenkast aan. Men laat je veel sneller voor met een TT, ze staan op de rem om je ergens tussen te laten, want ze weten niet wat jij gaat doen als je niet op ze reageert!
Stoplicht sprints kunnen erg leuk zijn, laat ze maar optrekken. Gewoon normaal optrekken en ze hebben me een lol bij het volgende stoplicht, lekker in hun waan laten zulke mensen.
door timstudio2002
#8868
Wat ook geniaal is en erg leuk bij het stoplicht...als er zo'n uitdager naast je staat, op het moment dat het groen wordt op je dooie gemak een hamburger van de mac omhooghouden, en die terwijl je met 1 hand stuurt en langzaam wegrijd op te eten haha...

p.s. ik woon 1km van de mcdrive :D
Laatst gewijzigd door timstudio2002 op ma feb 26, 2007 2:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]