Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#8186
gaaf :lol: :)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#8194
Duidelijk geen Quattros :wink:
door emanuel
#8214
Echt wel !

Bijna alle RC driftcars zijn full time 4WD. Er zitten bandjes onder met extreem weinig grip van een compound wat meer op hard plastic dan rubber lijkt. Valt nog niet mee hoor dat driften...

Heb het met de echte TT nog niet geprobeerd, mijn banden hebben te veel grip :D

Naar de volgende meeting gaat mijn 1:10 TT mee, dan kun je het eens proberen :lol:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#8216
emanuel schreef:Echt wel !

Bijna alle RC driftcars zijn full time 4WD. Er zitten bandjes onder met extreem weinig grip van een compound wat meer op hard plastic dan rubber lijkt. Valt nog niet mee hoor dat driften...

Heb het met de echte TT nog niet geprobeerd, mijn banden hebben te veel grip :D

Naar de volgende meeting gaat mijn 1:10 TT mee, dan kun je het eens proberen :lol:
Moet ik nu mijn banden gaan waxen :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8287
Een Quattro kan driften met de originele continentals eronder... dubbelbaans rotonde doet wonderen, echter kwam ik er per toeval achter. metteen die versleten rotbanden dr onderuit geholpen :D enne t was vochtig t wegdek dus dat scheelt ook al. Schrok me wel rot want wist niet wat me overkwam, gelukkig is dr nog ESP ;)
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#8292
MarkG schreef:Of eentje bij de Lidl shoppen. Vanaf 19-02 (1:24) Zit een TT bij :smt023
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c. ... i-RC-autos
Afbeelding vervangen door een URL http://url441.imageshack.us/url441/1952 ... 932dd5.jpg
Hebben ze die alweer ?
http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic. ... ight=#5731
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8293
Ja staan weer in de folder met nog 2 andere modellen... :D
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#8295
emanuel schreef:Echt wel !

Bijna alle RC driftcars zijn full time 4WD. Er zitten bandjes onder met extreem weinig grip van een compound wat meer op hard plastic dan rubber lijkt. Valt nog niet mee hoor dat driften...

Heb het met de echte TT nog niet geprobeerd, mijn banden hebben te veel grip :D

Naar de volgende meeting gaat mijn 1:10 TT mee, dan kun je het eens proberen :lol:
Gaat me met mijn FG MonsterTruck niet lukken, maar daar kan je weer hele leuke andere dingen mee doen :)
door timstudio2002
#8392
Haha, ik heb jaren FG gereden, onroad op de circuits. Tegenwoordig zit ik aan de serpent 1:8. Minder leuk dan FG maar beter betaalbaar..
door emanuel
#8393
Mooi, breng die dingen maar mee naar de komende meeting, kunnen we nog wat illegaal straatracen :evil:
door timstudio2002
#8394
Dingetjes haha, van 0 naar 120 in minder dan 2 sec...dat zie ik een TT nog niet doen :)
door emanuel
#8395
Misschien als je hem uit een vliegtuig gooit :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]