Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Alexander
#8801
Mijn hoedenplank kraakt ook als een gek, maar ik irriteer me er niet zo aan. Ik vind het wel mooi dat je zo niet in de kofferbak kunt kijken en het maakt de auto als je vanbuiten in de auto kijkt af. Ik zal tzt het dingetje uit elkaar halen en goed vastlijmen om het kraken tegen te gaan.
door allewijn
#8812
Is er al iemand die het echt voor elkaar heeft zijn TT hoedeplank steviger te maken en het kraken te verhelpen.
Ik irriteer me er wel mateloos aan, het is werkelijk het enige dat een geluid produceert dat niet in de TT hoort tijdens het rijden. Ik heb hem er, zolang er dus nog geen oplossing is uitgehaald.

Alhoewel, het enige... De gordel die aan de bijrijderskant hangt tikt ook altijd tegen de bijrijdersstoel (als er natuurlijk niemand in die bijrijdersstoel zit die gewoon zijn gordel om heeft).
Ze hadden zo'n systeempje moeten maken dat de gordel als het ware 'aanreikt'. Dus een beugeltje die de gordel enigszins naar voren houdt zodat je hem ook makkelijk kan pakken....
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#8817
Bij mij valt het gelukkig nogal mee met dat gekraak. Maar ik zit er aan te denken om er aan de onderkant een paar gaatjes in te boren en er siliconenkit in te spuiten ofzo. Geen idee of het werkt, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Het gekraak wordt m.i. veroorzaakt doordat de twee kunststof delen gaan knarsen als ze over elkaar heen wrijven tijdens het rijden. Als ze dan op de een of andere manier gefixeerd worden, zou het probleem opgelost moeten zijn, toch?
door emanuel
#8823
Ik heb de hoedenplank open geklikt er er dun dubbelzijdig plakband ingeplakt. Daarna hem gewoon weer dichtgeklikt. Ik heb het nog niet kunnen testen of het helpt, want de hele binnenbekleding van de kofferbakdeksel ligt eruit ivm het plaatsen van een achterspoiler volgende week. Zodra hij er weer inzit laat ik even wat weten.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]