Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Teun
#8659
Helaas kun je daar niet online kijken naar hun aanbod.
Gebruikersavatar
door charlotte
#8665
Zelf ben ik maar 1.67 maar volgens mij zitten er hier op het forum best een paar 2 meter exemplaren die royaal TT rijden.
Ik denk even aan onze technische man MARK.

Dta je in het begin wat voorovergebogen zit is normaal. De daklijn is veel lager en ben je geneigd en steeds onderdoor te willen kijken. Gaat wel over....echter stoplichten blijft lastig, gewoon stukje terug al stoppen.

Succes met je aankoop.

gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#8669
Het dashboard is vrij lang, plus de daklijn boven het raam ligt veel lager dan bij menig auto... dus of je nou kleiner of groter bent... is een nadeeltje van de TT maar daar moet je je niet druk om maken daar leer je mee omgaan, na een tijdje weet je niet beter meer.
door Teun
#8691
Ja het probleem met de stoplicht heb ik echt bij elke auto. Bij een TT kan het dan wat meer zijn dan bij een "gewone" auto. Zo heb ik bijvoorbeeld ook smart, nieuwe A3, BMW gereden enzo en daar moet ik ook altijd een beetje naar voren buigen.

Ik zou echt een middagje in een TT moeten rijden om te voelen hoe het is. Even navragen of dat ergens mogelijk is.

Graag hoor ik nog wel graag een paar reacties van andere lange TT rijders :)
Gebruikersavatar
door Cees
#8695
Als je naar de volgende meeting komt, mag je wel een ritje maken in die van mij.............. :D :D :D

...................wel met mij ernaast..................... :D :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#8699
Helaas kun je daar niet online kijken naar hun aanbod.
Ik zie het nu ook, ze hebben de pagina occassions van de site afgehaald... :?
door krieltje
#8701
Als je wilt mag je komen rijden hoor......maar iig ook met mij ernaast :-)
door Teun
#8732
Bedankt, dat is iniedergeval heel simpatiek van jullie. Ik zal het in gedachten houden!
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#8740
Mijn TT heeft 100.000 km aan hoofdruimte!!! :smt103 Wil je genoeg hoofdruimte, koop een roadster! :lol:

En nu even serieus, ik zou toch eerst een proefrit gaan maken voor dat je gaat beslissen. Eerst de auto kopen, daarna rijden en twee maanden later erachter komen dat het toch niet "jouw" auto is :smt011 , dat wordt een zeer kostbaare grap :smt010 :smt018 .

Succes ermee :smt023 !

Adrian
door Teun
#8795
Haha, ja ik heb begrepen dat een roadster wanneer deze dicht is minder hoofdruimte heeft dan een coupe.

Ik zal eens even op het forum kijken wanneer de eerst volgende meeting is.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#8831
Teun schreef:Graag hoor ik nog wel graag een paar reacties van andere lange TT rijders :)
Ik ben 1.91 lang en pas in een TT roadster (een coupe is ruimer) 8)
Hans
door Teun
#9510
Ok bedankt! Ik ga hem zeer binnenkort uitproberen, wanneer het weer wat meer mee wil werken!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#9565
of kom bij de eerstkomende meeting
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]