Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#8680
Ik kon vanavond thuis van mijn werk, wil uitstappen, valt mijn oog op de bijzondere km stand :shock:


Afbeelding
Gebruikersavatar
door MARK
#8681
Tijd voor een revisie :D
door emanuel
#8682
Nee man, hij is pas net ingereden :D
Gebruikersavatar
door MARK
#8683
:) Geintje......oh ja we zitten op het AUDI TT Forum........als het nou om een slOpel ging :D
door emanuel
#8686
:D Wist ik wel :D

Ik rijd regelmatig met de radio uit om eens lekker naar het geluid van de motor te luisteren. Is een mooi stukje techniek hoor! Het klint toch net even anders en verfijnder dan mijn laatste Alfa motor. En heeeeeeeeeel wat beter dan de JTD in de Alfa daarvoor.
Gebruikersavatar
door Cees
#8696
Alfa :?: :?: dat is geen auto, maar een vervoersmiddel.............. :lol: :lol:
door emanuel
#8704
Cees schreef:Alfa :?: :?: dat is geen auto, maar een vervoersmiddel.............. :lol: :lol:
Ho even Cees, je kan van Alfa's veel zeggen, de techniek is een beetje onbetrouwbaar, ze schrijven super snel af, maar "als" ze rijden dan zijn het echte auto's die nog gemaakt zijn met een stukje passie en een fantastisch gevoel voor styling. Vooral de laatste heeft me een vermogen gekost waardoor ik hem helemaal beu was, maar het blijft in mijn bloed zitten. Je kan jezelf pas een echte "petrol head" noemen als je ooit een Alfa in je bezit hebt gehad, vraag het maar aan Clarkson......

Een slOpel, dat is een vervoersmiddel :D
Gebruikersavatar
door MarkG
#8716
Als je hem nu op z'n dag legt heb je HIHIHI


Op naar de volgende... en op z'n dak leggen dan hè:
Als [s]het display op de kop wordt gehouden [/s] je de tt op zijn dak legt kunnen er teksten zichtbaar gemaakt worden door [s]bepaalde getallen in te tikken[/s] de bepaalde km stand te rijden :lol: :lol: :lol:
7083170 = OLIEBOL
1414 = HIHI
[s]707 + 707 = LoL + LoL = De bovenstaande uitkomst [/s]
[s]123 * 456 * 789 + 28830302 = 73083734 = HELEBOEL [/s]
319738 = BELGIË
61773236 = GEZELLIG
77345 = SHELL
50753078 = BLOESLOS
5307 = LOES
door emanuel
#8717
Zodra ik BLOESLOS kan spellen dan gaat ie echt op z'n dak, nu maar hopen dat ie dat haalt :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]