Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#9511
Volgens mij is het die Koreanen een beetje te veel naar het hoofd gestegen!
Kia TT
Maar hoe dan ook "I'm dying to see this one!":smt005 :smt011 :smt010 :smt013 [-X of zal het toch iets worden van... :puke:

Groetjes :smt006

Adrian
Laatst gewijzigd door Quattro Boy op vr jun 22, 2007 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door MARK
#9520
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D ............................ :smt005 ............ :smt078 KIA

Liever een Audi 80 van 15 jaar oud dan een KIA. Ik haat die Koreaanse teringzooi (excuseer me voor m'n Frans :) ) We moeten als Europeanen vooral veel van die zooi kopen dan gaan al onze ECHTE MERKEN naar de ................... :!: :!: :!:

Maar....wie wil er nu niet in zo'n TUPPERWAREBAK rijden.........kijk eens ik heb ook een nieuwe auto!!!!!

Heb zelf net een A3 aangeschaft (voor erbij) 205.000 km op de klok, 1997, bekleding toppie enneh......net ingereden!! :wink:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9534
Quattro Boy schreef:Volgens mij is het die Koreanen een beetje te veel naar het hoofd gestegen!
Kia TT
Maar hoe dan ook "I'm dying to see thisone!":smt005 :smt011 :smt010 :smt013 [-X of zal het toch iets worden van... :puke:

Groetjes :smt006

Adrian

t is alleen dezelfde designer die de TT gedesigned heeft en in de ceed zitten de TT lijnen als je goed kijkt, let op de wielkastlijnen!!! vandaar dat gezever
Gebruikersavatar
door MisterCats
#9566
wat vinden jullie dan van de Hyundai Copen? :wink:
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#9570
Niet Copen! :smt013 :smt011 :puke:

Adrian :smt006
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9571
Copen... hebben ze verkeerd gespeld... maja als je em Kopen genoemd had verkochten ze dr geen een... en de zoon van Ron Brandsteder geeft ze weg dus dan weet je al wat ik ervan vind... zeer onpraktisch en ideaal voor mensen die niet kunnen parkeren.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]