Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door jacob
#9619
afgezien van de kleur is nog iets wat opvalt

Tellerstand: 95.300 km

uit 1998 uit Duitsland

gokje.................. 190.000 km :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#9627
allewijn schreef:Volgens mij is Rose toch nooit een standaard kleur van Audi geweest.
Denk dat dit dus toch naderhand overgespoten is...
Althans, ik heb het nog nooit als kleur zien staan in reclamefolders van toendertijd over de TT.
Standaard niet nee, maar wie geld neergooit op tafel dan maken ze gewoon een roze TT hoor in Hongarije... als jij een bronzen Gallardo wilt hebben maken ze die ook, als je maar betaald. Al wil ik een lime groene MK2 dan maken ze die, wederom als je maar betaald.
door allewijn
#9656
jacob schreef:afgezien van de kleur is nog iets wat opvalt

Tellerstand: 95.300 km

uit 1998 uit Duitsland

gokje.................. 190.000 km :lol:
Dit sluit alweer aan bij mijn eerdere post over WANRAAIJ auto's...
En jahoor, ook deze rose TT wordt daarzo aangeboden!
Deze zaak deugd niet!

Ander voorbeeldje van Wanraaij:
-Ik ben daar, voordat ik mijn TT bij een ander (goed) bedrijf heb aangeschaft, langs geweest. Omdat hij op het eerste oog via hun website meerdere mooie TT's had staan. Eenmaal daar aangekomen gingen mijn zintuigen al klapperen, het voelde al gelijk als een louche zaak.
Ik ging in gesprek over een zwarte TT uit 99. Ik kreek maar geen proefrit voor elkaar, hij wilde eerst zeker weten of ik die TT ging kopen...
Ik vroeg of ik het nederlandse kenteken mocht hebben (er zaten op al die auto's daarzo geen platen), hij was niet ect happig en vroeg waarom ik dat nodig had. Ik gaf aan dat ik dat kenteken wilde 'natrekken'. Een beetje tegen heug en meug gaf hij het kenteken op. Het viel mij direct op dat het een gloednieuw kenteken was. Van februari 2007. Dus ik pakte de papieren uit het dashboardkastje. Ik zag dat de auto tot 2004 in Duitsland had gereden, ik zag dat er, net voordat de auto ingevoerd naar nederland werd, er 90.000km op de teller stond. Ik keek op de teller van de TT en zag dat er nu, februari 2007 92.000km op stond. Ik vroeg waarom de auto in 2004 ingevoerd was en waarom er nu pas een nederlands kenteken op zat. Verder vroeg ik hoe het kon dat er in een kleine 3 jaar tijd maar 2000km is bijgekomen.
Op al deze vragen kreeg ik verdraaide antwoorden...
Ik ben hier uiteraard weg gegaan!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]