Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door VQTT
#10430
Er wordt in advertenties gesproken over model 2000? :?

Zijn er modelwisselingen geweest los van het laatste model. Zoja, hebben jullie hier afbeeldingen van :?:
Gebruikersavatar
door MarkG
#10431
Correct me if i'm wrong maar met model 2000 bedoelen ze vast dat de spoiler er standaard op zit. Zo ook asr vervangen door esp. Optisch zal er vrij weinig te zien zijn aangezien je met een ouder model mee kon doen aan de gratis terugroepactie icm plaatsing plankje op de achterkant.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#10439
Geloof dat de tellerbakken ook beter zijn dan die van 98 99.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10441
model 2000 heeft minder kinderziektes om t maar heel kort door de bocht te zeggen... is overigens met allerlei modellen zo. Ik heb toen ik een TT zocht expres eentje van 2000 genomen i.p.v. een 99 of 98 model
Gebruikersavatar
door Wojtek
#10444
Modeljaar 2000 heeft longlife motor.
Gebruikersavatar
door VQTT
#10445
thanks voor de snelle reacties, kort samen gevat, een spoiler en een betere motor vanaf 2000. Hebben jullie ervaring met het verwijderen van de spoiler? Kan dit zonder teveel schade toe te brengen aan de auto?
Gebruikersavatar
door Wojtek
#10446
Met spoiler vind ik de TT mooier.
Haal je deze eraf dan ben je volgens mij twee gaten rijker op de achterklep.
Gebruikersavatar
door VQTT
#10486
gaten kunnen weer gedicht worden, maar hoe zit dat met de stabiliteit op hogere snelheden, gaat ie dansen over de weg? :shock:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10498
VQTT schreef:thanks voor de snelle reacties, kort samen gevat, een spoiler en een betere motor vanaf 2000. Hebben jullie ervaring met het verwijderen van de spoiler? Kan dit zonder teveel schade toe te brengen aan de auto?
Die spoilerloze TT versies heeft zelfs professionele rally rijders het leven gekost in 98 en 99 dus daarom is er een terugroep actie geweest daar er in Duitsland TT's spontaan opstegen met wat hogere snelheden en verongelukten. Die terugroep actie was om de spoiler gratis te laten monteren. In 99 zijn ze daarom met de spoiler uitgevoerd en model 2000 en recenter hebben em standaard mee gekregen af fabriek en niet voor niks. Dus wil je een keer wat harder rijden kun je de spoiler beter laten zitten. Veiligheid boven alles!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]