Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#10656
Ik heb bij het lidmaatschap van de TT club een mooie sticker gekregen, maar kan niet echt een mooie plek op de auto vinden. Wie heeft deze sticker op z'n auto zitten? Zet aub een foto bij de reply.

Bedankt !!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10663
TT wegknippen en de originele TT links achterop gebruiken dan weet je wel wat ik bedoel... zie flyer van de derde TT meeting van okt 06 op de kont van de zwarte TT
Gebruikersavatar
door EsTTher
#10667
Bij mij ziet het er zo uit:


Afbeelding
door allewijn
#10671
Mooi zou een club-stickertje zijn op de kleine achterste zijruitjes...
Maar dan wel een ander ontwerp sticker als deze.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10672
kan net als van de website bijv.
door allewijn
#10677
Ronnie schreef:kan net als van de website bijv.
Dat zou idd ook wel vet zijn. Transparant en via de binnenzijde op het ruitje te plakken.
Zoiets dus (ff simpel fotoshopje)

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10678
glass etched effect kan ook als stickertjes voor de binnenkant
door emanuel
#10683
EsTTher schreef:Bij mij ziet het er zo uit:


Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload8.postimage.org/39720/Afbeelding007.jpg[/url]
Estther, je heb een heel mooi glimmend kontje, die sticker staat er idd mooi op zo 8)

Ik zal eens kijken hoe dat bij mij uitpakt.

Een sticker voor in de zijruitjes vind ik ook een goed idee, als er meer interesse is, zou dit een mooi klusje voor Ronnie kunnen zijn..... Doe mij er dan maar 2!
Gebruikersavatar
door Tamar
#10706
Leuk idee van die zijruitjes alleen hebben de cabriorijders geen klein zijruitje aan de achterkant. Deze zitten voor bij de spiegels. :?
Gebruikersavatar
door charlotte
#10708
Ja dat klopt....!!! heb daarom zel zitten denken aan een kleine sticker in etsfolie voor op het achterruitje van de cabrio.
(alsof het gegraveerd is). Als er animo voor is maak ik er wel een paar voor de zeeland meeting.

charlotte
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10712
haha charlotte dat heb ik Hans allang voorgesteld en dat wordt tzt gemaakt ;) zodra ik de maten van zo'n ruitje weet. dan voor de coupées die andere variant
Gebruikersavatar
door charlotte
#10717
Helemaal goed Ronnie.

:lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10731
Maar op de Roadster moet het in spiegelbeeld iig want daar zit dat rubber met wat speling namelijk bij het ruitje. Andere kant schuurt de stikker dan langs en komt die los.

Afbeelding

Dit zit dr bij mij al een tijdje op en in t groot op de achterruit... zandstraal effect folie is wel stijlvol :D
door allewijn
#10739
Ik hou me aanbevolen voor een mooi logootje/stickertje in dat zandstraal-effect voor op mijn Coupé (dus voor beide achterste zijruitjes)!
Iets zoals gewoon deze is wel mooi in zandstraal-effect denk ik:
Afbeelding

Of iets, wat wat langwerpiger is ipv in de hoogte...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10740
zie de website bovenste logo in de lengte ;) http://www.ttclub.nl/

maar ik heb ze buitenop zitten das niks... moet er voor binnen laten maken in spiegelbeeld zodat ik ze aan de binnekant kan plakken.

t is alleen wel folie die je in één keer goed aan moet brengen want je ziet alles eronder als je t fout doet.

Tijdens de meeting wil ik gerust plakken dus zeg maar wie er willen hebben en hoe we dat gaan doen? Deze zijn wel sjiek en mooi!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]