Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#11907
Hoi Ronnie,

Heb je al iets kunnen doen met de RVS rand voor rond de kentekenplaat achter, die ik je gegeven heb?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#11914
Not jet... nog geen tijd voor gehad. Als ik wakker wordt is dat aan de beurt, zondag is hobbydag, alhoewel morgen komt dr ook weer iemand. Ach ja ben van de straat ;)
door allewijn
#12150
Was er nou eigenlijk al meer bekend over de TT club sticker?

Afbeelding

Want ik vind het ontwerp voor de zijruitjes echt waanzinnig!

Ik ben (uiteraard) ook lid geworden van de TT club en heb mijn donatie gedaan. Ik kan het natuurlijk niet maken om bij de 5e meeting aanwezig te zijn zonder een 'full-member' te wezen! :D

Esther neemt voor mij die dag ook gelijk de sticker en clubpas mee, maar dit is neem ik aan dan nog de 'oude' sticker?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12180
Tim, a.s. vrijdag zijn ze onderhand binnen handbereik ze zijn reeds vervaardigd... zie topic 5th TT-meeting.
De 'oude' sticker zoals jij die noemt krijg je vanuit de club... de bovenstaande ontwerpen worden extra club stickers, en je kan ook een polo bestellen, want die komen ook beschikbaar voor de leden :wink:
Prijzen voor de stickers en polo's zullen aanstaande weekend bekend zijn op de meeting en na de meeting wordt er speciaal voor de leden aan de site een gedeelte toegevoegd wat er allemaal te verkrijgen is.
door allewijn
#12182
Sorry Ronnie, ik had het idd al eerder gelezen dat jij de stickers bij je zou hebben en koffertje met spullen om ze aan te brengen.
Welke 'modellen' neem je nou mee? (ik kijk ernaar uit, jij bent er toch ook wel zondag?)

Gôh, het wordt een drukke dag voor mij, ik wil zoveel zien/doen :D
Vandaar dat ik maar even een TO-DO lijstje heb opgesteld voor mijzelf voor aankomende zondag:

TO DO lijstje op 5e TT meeting, zondag 3 juni:

? Via Mark mijn TT uit laten lezen middels VAGCOM & piepje bij inschakelen alarm laten activeren.
? Via Ronnie verkrijgen van de nieuwe TT club stickers voor de zijruitjes en deze door hem laten plaatsen.
? Via EsTTher verkrijgen van mijn clubpas en (oud model)clubsticker.
? Kijken naar Boost-gauge bij TT?s waar dit inzit.
? Voelen hoe een TT armsteun zit ivm eventuele aanschaf hiervan.
? Luisteren naar TT?s met Forge DV.
? Beluisteren van TT?s met andere/verbeterde audio systemen.
? Bekijken van het nieuwe model achteruitkijkspiegel in TT?s die dit hebben.
? Op zoek naar de mooiste velgen onder een TT (ivm aankoop nieuwe velgen na de zomer).
? De dubbel Din navigatie in TT van Cees bekijken.
? Genieten van al het moois wat deze dag gaat brengen.

Genoeg te doen dus :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12183
Sorry hoef je niet te zeggen hoor, geef alleen aan dat de info reeds geplaatst was. Ik heb alle modellen bij me ook een variant voor de coupe achterruit en de roadster ruitjes.

Ik ben er beide dagen... ben er vrijdagavond al (vandaar vrijdagavond al in handbereik ;) ) om een aantal TT's subtiel herkenbaar als TT Club wagen te beplakken :D
door allewijn
#12186
UHUUH SUBTIEL JA, haha, met héle kleine lettertjes zeker :D :D :D
Maargoed, tot aanstaande zondag dus! Leuk!
(die stickers, zijn die op de meeting zelf dan ook al te koop en te plaatsen? Of enkel daarna via de webshop?)
(Ikzelf zie het 'logo met tekst en daarboven de vorm van de TT' graag op mijn zijruitjes)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12193
Die voor de zijruitjes kunnen zowel een de binnenzijde als buitenzijde aangebracht worden. Dus geef me even een pb welke je wilt heb van beide 2 setjes laten snijden.
Gebruikersavatar
door TT Assen
#12424
Het lijkt wel of die TT op de eerste foto een klap van de molen krijgt of heeft gehad? :D

Al is de buiten- en binnenkant van die auto inmiddels een stuk schoner. En dat komt niet alleen maar door Ronnie of die sticker!

't beste maar weer.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]