Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door petertt
#11032
ja hoor psv is toch weer kampioen geworden ongelooflijk het is weer eens feest in het zonnige eindhoven!!
door emanuel
#11033
Ik word een beetje moe van al dat gedoe rond voetbal. Van mij mogen ze het hele profvoetbal afschaffen. Het is een stelletje overbetaalde verwende luie etters die je aan het werk ziet tegenwoordig. Om maar over de overlast veroorzaakt door "fans" te zwijgen. Nee geef mij maar een stevig schaak duel, das pas TV :D :D

Zo de knuppel ligt in het hoenderhok........... :wink:
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#11034
Voor mij ook geen voetbal, raar spel...
Trappen ze de bal weg, en rennen ze als maloten er achter aan :roll:
door jacob
#11037
emanuel schreef:Ik word een beetje moe van al dat gedoe rond voetbal. Van mij mogen ze het hele profvoetbal afschaffen. Het is een stelletje overbetaalde verwende luie etters die je aan het werk ziet tegenwoordig. Om maar over de overlast veroorzaakt door "fans" te zwijgen. Nee geef mij maar een stevig schaak duel, das pas TV :D :D

Zo de knuppel ligt in het hoenderhok........... :wink:
helemaal mee eens :evil: :evil:
Gebruikersavatar
door petertt
#11042
jeetje wat een *** opmerkingen zeg pfff!! iedereen houd van zijn eigen ding hoef je niet zo te reageren alleen omdat jij niet van voetbal hou!!
laat mijn blij zijn is een gezellig feest geweest!
Gebruikersavatar
door petertt
#11043
jeetje wat een *** opmerkingen zeg pfff!! iedereen houd van zijn eigen ding hoef je niet zo te reageren alleen omdat jij niet van voetbal hou!!
laat mijn blij zijn is een gezellig feest geweest!
door emanuel
#11044
Sorry dat ik jouw ding niet snap. Feest ze nog !! :occasion5:

Ik kon uit jouw eerste posting niet echt opmaken dat je het ook echt leuk vond, meer zo van ja hooooor het is dan toch weer gelukt... pffftt ..

Reactie was dus absoluut niet persoonlijk bedoelt. Maar ik snap het nog steeds niet :? Ik snap ook niet dat half NL uit z'n dak gaat als de wereldkampioen darts toevallig hier woont. Tof voor hem hoor, mooie prestatie, maar al dat gedoe eromheen?? Er zijn zoveel mensen die erg goed werk doen en daar nooit bekend mee worden, maar als je in de sport iets goed kan dan wordt je meteen een god. Hetzelfde gaat op voor de zgn IDOLS ed, kan ik ook geen touw aan vastknopen. Vroeger werd je als artiest beroemd als je iets moois kon maken, het maakte niet uit hoe je eruit zag. Dat lukt tegenwoordig dus nauwelijks meer..

Back on topic: Olee Olee Olee
door jacob
#11046
ik hou best van voetbal maar niet zoals dat in de prof. wereld gaat
geen mij maar een amateur clubje die het voor de lol doen :lol: :lol:
en waar langs de lijn niets gebeurd
door ruben
#11047
ik heb liever ook geen voedbal. geef me maar paar mooie kite-suf dagen.
Gebruikersavatar
door TT Assen
#11051
Zelf had ik AZ het kampioenschap wel gegund. Maar ja, als je keeper gaat stunten tegen een lastige ploeg als Excelsior dan is het snel gedaan. In ieder geval blij dat Ajax het niet geworden is, en PSV moet zich schamen dat ze op deze manier kampioen moeten worden (11 punten voor staan, ik meen zelfs dat ze ooit eens 14 punten voor hebben gestaan).

Gelukkig mag mijn clubje (SC Heerenveen) door voor de voorronde Champions League.

Voor het goede begrip: sinds voetbal bij Talpa zit kijk ik er bijna nooit meer na. Mijn favoriete programma is toch wel Top Gear. Al vind ik het dan weer minder als de TT door hen wordt afgekraakt.

't beste maar weer
Gebruikersavatar
door Ronnie
#11056
petertt schreef:jeetje wat een *** opmerkingen zeg pfff!! iedereen houd van zijn eigen ding hoef je niet zo te reageren alleen omdat jij niet van voetbal hou!!
laat mijn blij zijn is een gezellig feest geweest!
Niet iedereen houdt van voetbal maar k hou wel van zo'n feestje... en deze reactie hoeft dan ook weer nie he als je vrolijk en blij wilt feesten... reageer dr dan gewoon nie op ;)

Alles voor vandaag stond al klaar das t geluk geweest anders was dr de sfeer niet die ik gister ook heb kunnen proeven... maar ze hebben 'puur geluk' gehad met deze uiteindelijke ontknoping van t landskampioenschap :wink: en daar was vrijwel iedereen verbaasd over en ook de Horeca vond t niet erg, maar de bierwagens konden vervroegd al aanrukken dus INBEV vind t echt niet erg... vandaag mooi verder feesten want alles was dus al ingewijd voor vandaag... feesten maar en morgen weer... zullen ze wel gehuldigd worden.

Ik ga straks weer de stad in :D dat voetbal kan me dan echt gestolen worden dat feesten is veel leuker!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]