Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door allewijn
#11283
Seb_TT schreef: de make-upspiegels die andersom open gaan
:D :shock: :P :lol:

Jááá die doen het 'm, da's het puntje op de i !
Haha...

Nu weer even serieus. Ook ik respecteer het dat ook jij een sterke mening hebt en die goed onderbouwd. Wij rijden allemaal TT, we hebben allemaal onze eigen beweegredenen hiervoor. De meesten hangen samen met de 'looks' van de TT. We hoeven verder de TT niet de hemel in te praten. Ieder apparaat komt zo met zijn gebreken. Dus ook de TT. Want het is gewoon een veredelde Golf.
Nu heb ikzelf een quattro in mijn bezit. Ik ga niet bij hoog en laag beweren dat dit een wereld van verschil is tov de Fwd. Simpelweg om het feit dat ik nooit een Fwd écht heb kunnen testen. Wel vindt ik de quattro redelijk strak rijden. Vandaag gaat er een KW verlagingsset onder. Ik verwacht dat het gedrag hierdoor ook aanzienlijk zal verbeteren.
Ik heb echter ook in zat andere sportieve auto's mogen rijden. Want vergeet dat niet dames/heren: We hebben het idd over een SPORTIEVE auto, en niet over een SPORT auto. Da's een wereld van verschil. Zoals Seb_TT als zei, het is geen volwaardige sportwagen.
Stel dat de TT enkel met motoren tót 100pk geleverd zou zijn, dan had het nog steeds een prachtige wagen geweest. We hadden hem dan enkel alleen nooit in verband gebracht met de stempel 'sportwagen'.
door emanuel
#11292
De TT is idd geen sportwagen, en daar ben ik erg blij om. Een collega rijd een Porsche Boxter, fraaie auto, cabrio, dus lekker open te rijden, genoeg vermogen, maar wat is zo'n ding stug en krap van binnen. Ruimte om je spullen mee te nemen heb je ook nauwlijks. Dat is dus echt een auto voor erbij. Ik heb alleen een TT wat af en toe best behelpen is (gelukkig heeft mijn vriendin een grote Deawoo Matiz waar we wel het eea mee kunnen vervoeren :wink: ) maar verder is voor mij de balans tussen sport en comfort perfect. Ik houd het dus op een Sportieve Coupe voor alledag. En hij mag dan een aantal onderdelen met de golf en de A3 delen, dat zie je er gelukkig niet aan af :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]