- za mei 05, 2007 16:24
#11288
Vandaag is mijn KW verlagingsset eronder gegaan zie: KW PDF
De wegligging is werkelijk SUPER! Wat een verschil, niet overdreven, in bochten en over heuveltjes voelt het 2x zo goed aan als voorheen. Één en al controle!
Maandag moet hij nog wel uitgelijnd worden op een digitale bank. Dat kon op zaterdag niet.
Alleen de verlaging valt mij jammer genoeg zo ontzettend tegen. Volgens opgave zou hij 2.5cm moeten zakken aan vóór- en achterzijde.
Nou mooi niet dus!
Ik had even vantevoren gemeten, op een vlakke ondergrond was de voorkant van de grond tot begin wielkast 67cm, de achterkant 68cm.
Nu is de achterkant 67cm (1cm lager dus) en de voorkant is gewoon nog steeds 67cm.
Ik kan wel janken!
(althans, ik heb de vervanging niet gedaan om de verlaging, maar puur omdat de oude OEM schokbrekers verroest en lek waren, maar het is mooi meegenomen).
De verkoper/eigenaar van Cartrend zei dat de veren zich nog moesten zetten. Dat deze nog in zouden zakken door het gewicht.
Dit omdat de veren van de TT erg groot zijn (grote spiralen).
Klopt dit? Zakt de TT nog?
Ennuh dus nu nog 1.5cm minimaal extra inzakken?
Hmzzz lijkt me sterk toch?
De achterveren zien er iig wel érg dik uit:
De wegligging is werkelijk SUPER! Wat een verschil, niet overdreven, in bochten en over heuveltjes voelt het 2x zo goed aan als voorheen. Één en al controle!
Maandag moet hij nog wel uitgelijnd worden op een digitale bank. Dat kon op zaterdag niet.
Alleen de verlaging valt mij jammer genoeg zo ontzettend tegen. Volgens opgave zou hij 2.5cm moeten zakken aan vóór- en achterzijde.
Nou mooi niet dus!
Ik had even vantevoren gemeten, op een vlakke ondergrond was de voorkant van de grond tot begin wielkast 67cm, de achterkant 68cm.
Nu is de achterkant 67cm (1cm lager dus) en de voorkant is gewoon nog steeds 67cm.
Ik kan wel janken!
(althans, ik heb de vervanging niet gedaan om de verlaging, maar puur omdat de oude OEM schokbrekers verroest en lek waren, maar het is mooi meegenomen).
De verkoper/eigenaar van Cartrend zei dat de veren zich nog moesten zetten. Dat deze nog in zouden zakken door het gewicht.
Dit omdat de veren van de TT erg groot zijn (grote spiralen).
Klopt dit? Zakt de TT nog?
Ennuh dus nu nog 1.5cm minimaal extra inzakken?
Hmzzz lijkt me sterk toch?
De achterveren zien er iig wel érg dik uit:
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill