Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Cees
#11917
Ik ben afgelopen weekend naar Limburg geweest, even een weekendje weg.
Afgelopen vrijdag naar Maastricht geweest, leuke en mooie stad.
Ik ben echter op mijn reis, van Leeuwarden naar Venlo en terug, maar 1 TT tegengekomen.
Ik heb het idee dat er minder TT's op de weg zijn dan een jaar geleden................................
door ruben
#11919
mooi man wordt ie misschien wel meer waard.
door rudmerw
#11921
Vreemd, ik heb het idee dat er hier juist meer worden. Is hier sprake van een strategische verplaatsing richting Haarlem e.o? De Duitsers rukken weer op richting Nordsee?
Gebruikersavatar
door tony
#11923
:D vindt ik ook vreemd, want ik zie er in de omgeving van leiden ook erg veel rijden,
maar als ik verder in nederland rijdt wordt het gelukkig wel wat minder :D moet misschien
maar gaan verhuizen :!:

groetjes, ton
Gebruikersavatar
door Ronnie
#11929
Cees, kom es hier heen, staan dr genoeg overal in de wijken hier en zie er elke dag minimaal 1 rijden... Noord-Brabant is iig goed voorzien van Audi's en ook TT's
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#11931
Ronnie schreef:Cees, kom es hier heen, staan dr genoeg overal in de wijken hier en zie er elke dag minimaal 1 rijden... Noord-Brabant is iig goed voorzien van Audi's en ook TT's
Zo stond ik laatst op een kleine parkeerplaats in Valkenswaard. Bleken er bij terugkomst nog 2 tt's bijgekomen te zijn... Geloof dat er op dat moment zo'n 30 auto's geparkeerd stonden. En onderweg zie ik er ook regelmatig rijden naar het werk, waaronder een aantal belgische.

Nu ik er wat meer naar kijk sinds ik er ook 1 rijd, blijken er toch meer te zijn dan dat ik dacht...
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#11942
Klop, heb het idee dat er hier in het zuiden minder rijden als noorderlijker.
Ben nogal vaak voor mijn werk onderweg in het westen en het lijkt wel of ik er daar veel meer tegenkom.

Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door truckrukker
#12534
tony schreef::D vindt ik ook vreemd, want ik zie er in de omgeving van leiden ook erg veel rijden,
maar als ik verder in nederland rijdt wordt het gelukkig wel wat minder :D moet misschien
maar gaan verhuizen :!:

groetjes, ton
Inderdaad, ik zie iedere ochtend als ik naar mijn werk ga (in Zevenhuizen) ook altijd wel minstens 1 TT rijden. Vooral op de A44 en N44 kom ik er vaak tegen.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#12573
er staan al een stuk of drie TT;s bij mijn werk in de buurt en in mijn woonplaats ridjene r nog twee rond.
Nu zie ik ook regelmatig een MK2 rijden :P
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]