Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Audi TT Club
#12188
Hallo mensen!

Ik heb het dan eindelijk bijna voor mekaar....ik kan een audi TT naar mijn wensen kopen.
Het is een Zilveren TT Quattro 225pk uit augustus 2000, apk tot 19 mei 2008, 18 inch rs4, xenon en 93000 gelopen.
Nu vraag ik mij af wat is een nette prijs die gevraagd kan worden? Enig idee?

Groeten,

Ramon Klein Ovink
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12190
17.000 - 19.000 ligt dr aan wat de staat is.
Gebruikersavatar
door tony
#12195
:D ben het met ronnie eens :!:

succes met beslissen. :D

groet ton
Gebruikersavatar
door Audi TT Club
#12196
Bedankt voor de snelle reacties! Dat komt wel goed dan.....ik ga er minder voor betalen.....Whoehoe kan niet wachten!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12200
Voor minder gelijk halen! mits alles klopt
Gebruikersavatar
door Breed
#12203
Particulier of bij een bedrijf? Bekijk wel even wat voor kosten je er gelijk nog aan gaat krijgen, bv, banden, beurtje (onderhoud up to date?), destributieriem ed. 't is niet erg om te moeten doen, maar je moet het even incalculeren. Volgens mij heb je echt een goede prijs! Succes (en gefeliciteerd alvast!), Breed
Gebruikersavatar
door Audi TT Club
#12251
Mensen,

Ik ben gisteren wezen kijken en heb een proefrit gemaakt....wat ik mij afvraag: Als ik stevig gas geef dan hoor ik hem linksvoor (als je voor de auto staat rechtsvoor) sterk lucht aanzuigen (of wat het ook is) klopt dat? Afblazen doet ie ook maar niet zo sterk. Help mij even deze onzekerheid wegnemen ....BVD!

MVG,

Ramon

Oh ja, hij zou gechipt zijn. Nu zo rond de 250pk. Kan dit er mee te maken hebben?
door emanuel
#12255
Mijn standaard 225 PK hoor ik nauwelijks aanzuigen, maar wel een beetje afblazen, maar dat komt door de Forge DV. Als er de standaard DV is zit hoor je dat ook nauwelijks. Ik heb eens met een gechipte S3 gereden en die klonk echts als een rally wagen, veel aanzuiggeluid en veel afblaas geluid. Daar bleek o.a. een open luchtfilter in te zitten. Ik persoonlijk heb liever een originele auto, dat geeft toch iets meer zekerheid. Misschien is de prijs zo gunstig omdat er aan "geknoeid" is.

Ga je hem particulier kopen? Zorg dan in ieder geval voor een goede aankoopkeuring bij bv de Dekra. Als je heb bij een goede handelaar haalt zorg dan dat je volledige garantie hebt. Veel handelaren geven garantie op de draaiende delen en als je dan hoort wat daar allemaal niet onder valt dan kun je dus net zo goed geen garantie geven. Typisch geval van wassen neus.

Veel succes met je aankoop !
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12273
Met een gechipte TT hoor je nog minder als je gas geeft dan met een standaard 225 quattro...
Gebruikersavatar
door Audi TT Club
#12282
Dit zou dus te maken kunnen hebben omdat ie gechipped is? Wat kan het nog meer zijn?
Gebruikersavatar
door Audi TT Club
#12563
Mensen!! Het is een feit!

Ik ben de trotse bezitter van mijn zilverkleurige TT 225Pk Quattro uit augustus 2000 met 93000km op de klok. Ik zal snel een paar foto's schieten zodat jullie ook mijn aanwinst kunnen aanschouwen. Heb een goede deal gemaakt met de garage waar ik hem heb gekocht qua prijs. Zijskirt dient enkel te worden vervangen. Deze kan ik voor 25 euro zo ophalen. Hierin heeft de garage zich onder andere vergist. Ben super blij en hoop er bij de volgende meeting bij te kunnen zijn!

Bedankt voor jullie tips en alle handige posts op dit forum. Ik zal me snel aanmelden als lid.

Groetjes,

Ramon KO
Gebruikersavatar
door tony
#12566
:D top man, welkom too the club, rijdt super zeker :?:
veel plezier ermee, ben benieuwd naar de foto's :D
groet ton
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]