Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Cees
#12839
Wojtek schreef:
Cees schreef:In ieder geval te laag bij deze handelaar.
Als ik een R8 had willen kopen had ik wel iets meer gekregen denk ik........ :D :D
Nog geen 32000 Euro voor een TT3.2 is ook niet echt duur :wink:
Dit is wel een import auto, mijn TT is een Nederlandse.
Gebruikersavatar
door wwtt
#12841
De TT 3.2 waar ik mee bezig ben kost net 1000 euro meer. Aan de gegevens te zien ben jij volgens mi j met deze auto bezig ....

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4250360

Het blijft veel geld, maar het is wel de top in de audi TT wereld. Omdat ik zelf straks misschien ook wel zo'n auto koop houd ik me maar voor dat de auto in de toekomst zijn waarde redelijk behoudt... De eerste jaren gaat de afschrijving het hardst, en die hebben we inmidels gehad.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12856
over t algemeen allemaal import bij van roy cars... als je zelf goed zoekt scheelt t je meer in je eigen portemonnee... en ik rij liever een Duitser... binnen halen... grote beurt en uit voorzorg t een en ander vervangen en rijden maar... de eerste 4 a 5 jaar zijn de Duitse wagens over t algemeen wat beter onderhouden, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
door allewijn
#12860
Dat klopt Ron,

ik denk dat ondehoudt van Duitse auto's in Duitsland zelf ook gewoon wat goedkoper is. Ook bij mijn TT zie je werkelijk elk Duits stempeltje staan, waar maar een stempeltje kan staan, in die jaren is werkelijk alles onderhouden (Daarna ook wel in Nederland, maar het valt gewoon op)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12874
Nederland is met wel meer dingen duurder vergelijk de huizen prijzen eens langs de grenzen... DUitsland woon je rianter dan hier maja daar heb je weer andere nadelen wat je hier voordelen kan noemen. t is maar net wat je wilt... maar betreft auto's ligt daar alles net ff wat strenger dan hier en idd de prijzen liggen iets gunstiger. Mark gaat niet voor niets onderdelen daar halen.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]