Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door wwtt
#13254
Gisteren zag ik bij het tv-programma 'De grote beurt' dat er op de bumper van een auto 'anti-steenslagfolie' werd geplakt. Het is een volledig transparante folie en het schijnt heel sterk te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou dit op de hele bumper van een TT ook aangebracht kunnen worden?
Gebruikersavatar
door Breed
#13255
Op het Audiforum hadden ze hier ook een onderwerp aan gewijd. Het gaat nergens over, maar hier toch de link:

http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopi ... 5ad674729c

Hier een reactie op het porscheforum:
------
Deze week een avondje wezen kijken bij Protech in Houten. Was bezig met een 996 incl steenslagfolie. Ik schrok van de prijs, maar was positief verrast hoe die auto eruit zag. Als nieuw!

Hij doet veel voor Pon, Hessing, Ekris etc. Denk dat ik maar een complete Protech behandeling voor de Porsche ga uitonderhandelen bij de aanschaf van de Cooper S.
------

Iig kan Protech dus vertellen of het mogelijk is. Ben benieuwd wat dat zou kosten.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#13259
Dat spul bestaat al zo lang... waarom rakelen mensen t pas op als ze t zien in een tv programma?
Iedere signmaker kan t spul kopen, aanbrengen en dus verkopen aan de consument. t is iets doodnormaals deze folie daar die al geruime tijd te verkrijgen is.

en t bedrijf wat de folies aanbrengt tijdens de grote beurt opnames = Trimline

en ja, op een TT voorbumper kan t spul ook aangebracht worden
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]