Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door petertt
bij het plaatsen van de forge dv split r moet er dan ook nieuwe slangeklemmen op of kan je de oude gewoon gebruiken?
door BiOhAzArD
Ik zelf had geen nieuw klemmetje nodig, maar zou voor de zekerheid er wel 1tje bij de hand houden.
Stel dat die kapot gaat... :x
door petertt
ok dan haal ik voor de zekerheid een nieuw klemmetje bij!
thanks
door petertt
en werkt zo'n splt r een beetje iemand?
door PaulusB
Eindelijk is het zover de Semi Open Valve is leverbaar van Forge

Deze werkt op alle 1.8 turbo motoren.

Hij is maanden lang getest om er zeker van te zijn de beste Valve op de markt te hebben.

70 Procent gaat terug naat de inlaat 30% naar buiten

De DV006 is helemaal closed loop en deze Split R is er om toch een beetje geluid te geven dan de Standaard Dichte valve.

English
The Splitter is a truly remarkable valve that gives a combination of blow off and recirculation valve operation all at the same time and has been specifically designed for the many VAG 1.8T applications. This means you get all the noise of the blow off valve whilst retaining the compatibility with the recirculation requirements of the engine management system. As a bonus we also offer the ability to convert the valve to recirculation only mode for those times when stealth running is required.

This valve uses a Copper and Zinc alloy piston which utilises new sealing technology along with a variable spring preload incorporating a ratchet
door kennyk
Goede avond,

I bought Forge Splitter for my TT today from http://www.biesheuvel.nl/shop/detail/1325
This is the first MODS on my TT, not even chip tuned yet.
Something is wrong with the splitter or the thin tube connected to the head of the valve is too short and got bent. Thus preventing smooth flow of Air (or whatever that goes through).
I had to move the adjustment 20 clicks for it to stop rattling. And it actually still rattles when it's NOT in idle.
I will play with it more tomorrow and hopefully it function normally.

Regards,

kennyk
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]