- za okt 27, 2007 0:27
#17985
Ik heb een tijdje Saxo cup geraced en daarbij ging het bij de start als volgt.
3000 toeren en de koppeling laten aangrijpen alsof je een hellingproef doet
licht op groen en de koppeling laten schieten, in dezelfde beweging druk je het gas op de plank
niet helemaal doortrekken tot maximum toeren (in cup saxo overigens 7200) en dan naar zijn 2
in de volgende versnellingen wel helemaal doortrekken
Dit doe ik met mijn TT nu ook zo en het lijkt erop dat dat ideaal is maar ik overweeg een driftbox te kopen om e.e.a. eens te meten. Voor mijn gevoel is ESP aan het best want wielspin levert altijd verlies op. Als je wielspin krijgt kun je beter gas terugnemen en wachten tot je grip hebt, dan door te blijven roken tot max toerental. Let niet op wat je ziet bij Top Gear.
3000 toeren en de koppeling laten aangrijpen alsof je een hellingproef doet
licht op groen en de koppeling laten schieten, in dezelfde beweging druk je het gas op de plank
niet helemaal doortrekken tot maximum toeren (in cup saxo overigens 7200) en dan naar zijn 2
in de volgende versnellingen wel helemaal doortrekken
Dit doe ik met mijn TT nu ook zo en het lijkt erop dat dat ideaal is maar ik overweeg een driftbox te kopen om e.e.a. eens te meten. Voor mijn gevoel is ESP aan het best want wielspin levert altijd verlies op. Als je wielspin krijgt kun je beter gas terugnemen en wachten tot je grip hebt, dan door te blijven roken tot max toerental. Let niet op wat je ziet bij Top Gear.
TT 3.2V6 S-line