Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door emanuel
#14008
Mijn vriendin heeft een Matiz, handig als je eens cement of zo moet halen bij de bouwmarkt !
door allewijn
#14009
JIJ hebt een GT3 erbij??? --> Of je VADER heeft een GT3 en jij een TT?
(Gezien je leeftijd en de financiën die de aanschaf en onderhoud van twee auto's van dit caliber met zich meebrengt)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#14011
Passat V6 maar die is verkocht komen ze morgen ophalen. http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/9 ... 193pk.html

Wel een hele fijne auto.

Ben wel benieuwd wat iemand allemaal aan auto's versleten heeft. Mijn lijst bevat vele auto's uit het VAG programma wisselde zowat elk jaar van auto. Tegenwoordig doe ik het wat rustiger aan.

[hr]
VW Golf Rallye 1.8 G60 Syncro 1990

VW Corrado 1.8 G60 JET 1993

VW Corrado 2.9 VR6 1993

VW Passat 1.9 TDI 90PK 1997 (3B)

VW Corrado 2.9 VR6 1994

Audi A4 3.0 V6 2001

VW Golf 1.8 G60 Edition One 1990

VW Passat 2.8 V6 Syncro Highline 1998 (Heden)

En een Halve Audi TT :lol: :D
Gebruikersavatar
door Frysian Outlaw
#14036
allewijn schreef:JIJ hebt een GT3 erbij??? --> Of je VADER heeft een GT3 en jij een TT?
(Gezien je leeftijd en de financiën die de aanschaf en onderhoud van twee auto's van dit caliber met zich meebrengt)
ik heb hem samen met mijn vader gekocht voor de handel, hij stond voor een lage prijs te koop maar ik had de financien niet om hem twe kopen dus heb ik de kosten met mijn vader gedeeld. En wat onderhoud beteft een Porsche gaat nooit stuk dus dat is prima te doen(hij is tot nu toe goedkoper in onderhoud damn mijn TT :o ).
door ruben
#14039
me vriendin heeft een kia picanto
door mso
#14078
Nu nog een Mini cooper en een VW new beetle.. maar hopelijk straks een Audi TT en een VW new beetle
door FasTT
#14081
Mijn vriendin heeft nog een Seat Ibiza sport. Ook een leuk autootje, maar in de verste verte niet te vergelijken met de TT 8)
Gebruikersavatar
door Sylvia
#14085
Mijn vriend heeft een Ford Mondeo Station. Hij een auto voor de 'handig', ik een mooie wagen :D :D :D
Gebruikersavatar
door massari
#14091
Mijn vriendin heeft een Golf 3 1.8 GL, ik heb nog een VW Golf 5 Sportline 2.0 tdi en ik ga deze vervangen door of:

- Ford S-Max 2.0 tdci

of

- Audi A4 2.0 tdi Advance

of

- Alfa Romeo 1.9 jtdm Distinctive

Kan maar geen keuze maken... de Audi is het duurst :roll:
door emanuel
#14093
massari schreef:Mijn vriendin heeft een Golf 3 1.8 GL, ik heb nog een VW Golf 5 Sportline 2.0 tdi en ik ga deze vervangen door of:

- Ford S-Max 2.0 tdci

of

- Audi A4 2.0 tdi Advance

of

- Alfa Romeo 1.9 jtdm Distinctive

Kan maar geen keuze maken... de Audi is het duurst :roll:
Als het een Alfa 159 zou worden is die het mooist :D Alfa virus kom je toch niet meer vanaf merk ik wel.
Gebruikersavatar
door reindertt
#14101
Mijn vrouw (ik dus ook nu hahaha) heeft een BMW 320d exe (nieuw model). Heerlijke auto, al zeg ik zelf..

Alleen verlang ik wel naar de nieuwe 323d (2.0L biturbo diesel) motor met 206pk. Maar goed, de bmw is nu maar 0,8 seconde langzamer dan de TT. En topsnelheid nagenoeg hetzelfde.

Over twee jaar wordt de volgende lease een 335d, dus dat wordt genieten :D

Zij heeft dus zeg maar: de practische auto, hahahaha
Gebruikersavatar
door massari
#14384
Omdat ruimte en andere praktische zaken toch belangrijk gaan worden heb ik de Alfa moeten laten staan :( en ik heb gekozen voor de S-Max. Een totaal andere auto natuurlijk, maar door zijn vormen vind ik hem erg sportief. Ben er erg blij mee. Hoop binnen nu en twee weken ermee te kunnen rijden omdat het een voorraadauto betreft die rijklaar is:

S-Max 2.0 tdci

met als opties:

privacy glas vanaf b stijl
tafeltjes achter de voorstoelen
panther black carrosserie kleur
parkeersensoren voor- en achter
18" ST velgen
verlaagd sportonderstel
4" navigatiesysteem en 6cd wisselaar
half lederen bekleding
zonneschermen

Al met al een supercomplete wagen al zeg ik het zelf...
Het rijdt overigens geweldig, de diesel rijdt goed, je merkt niet dat je hard rijdt, maar als je op de teller kijkt moet ik bekennen dat ik even gas los moet laten :lol:

Ik laat deze trouwens ook chippen.
Foto's volgen snel!

:smt006
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#14391
Mij vriendin heeft een smart For-Two, die gebruiken we dus als 2e auto.

Altijd makkelijk als we eens boodschappen voor 2 weken halen of weer eens bij de bouwmarkt langs moeten :D
En hij is zelfs al gepimpt :) Luchthapper, sideskirts, rvs geperforeerd hittesschild in de achterbumper, LM velgen, spoilerlip onder de voorbumper.
Sryyyyy kon gewoon niet van het autotje afblijven, komend project is de dumpvalve. Heb dat ding al in huis moet alleen nog gemonteerd worden.

Wist niet wat ik zag op internet, zo'n "For-Two" heeft gewoon een turbo'tje en je kunt open afblazen.
Dus binnenkort is het pschhhhh iedere keer als er geschakeld wordt met het ding :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]