Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door MetallicatTim
#14485
Hallo allemaal!

Mijn naam is Tim Mingers, ik ben 22 jaar en kom uit het zonnige zuiden, Kerkrade.

Mijn vriendin, Naomi, is HE-LE-MAAL gek van de Audi TT, er komt geen dag voorbij dat ze het er niet over heeft.
Elke dag word ook de "score" bijgehouden hoeveel ze er heeft zien staan of zien rijden.
Ze surft over het internet om zoveel mogelijk foto's en informatie over de TT te vinden, ze heeft zo'n site waar je de TT online kunt "tunen" die word dus druk bezocht en ga zo maar door.
Kortom, ze vindt de TT de mooiste auto die er bestaat.

Ze is 7 augustus jarig en omdat ik veel van haar heb gevraagd de laatste weken omdat ik met mijn eigen autoliefde ( BMW E30 ) bezig ben geweest, wil ik haar dinsdag 7 augustus een extra leuk cadeau geven.
Het leek mij erg leuk als ze eens een keertje met een Audi TT mee kon rijden, dat zou ze echt SUPER vinden.
Of als dat teveel gevraagd is, misschien kan er een kleine meeting geregeld worden hier ergens in het zuiden, zodat ze al dat moois kan bewonderen.

Ik zal dit topic in de gaten houden, maar als iemand me wil bereiken, kan dat op Webmaster@E30Fansite.nl of op 06-28430444.

Alvast bedankt voor het lezen!

Grtz Tim
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#14487
Hoi Tim,

Zondag (morgen dus) is bij jullie om de hoek de Automaxx op het pinkpop terrein. Het begint om 10 uur, naast vele andere merken, waaronder ook BWM's zullen er vast een paar TT's te zien zijn. Maar ook een hoop andere dingen die met tuning te maken hebben. Sprintwedstijden, show & shine, Db drag en vele stands waar van alles en nog wat te zien is en ook te koop natuurlijk. Misschien dat je haar (en ook jezelf) daar ook al een plezier mee doet.

Grtzz Henk
door MetallicatTim
#14555
Hey, bedankt voor je reactie, maar ik was gister al verhinderd, want gisteren had ik mijn eigen georganiseerde meeting namelijk de BMW E30 25 Jaar Jubileum Meeting, dus helaas ;)

Het is ook allemaal beetje kort dag waar ik mee aan kom zetten, maar ik heb het echt druk gehad de laatste weken ( i.v.m. organiseren van de meeting en het opbouwen van mijn E30 325i, die is gespoten worden ), daarom wilde ik haar nu extra verassen, maar ik kan best begrijpen dat jullie zoiets hebben van, die meldt zich zomaar aan en komt meteen met zo'n "brutale" vraag. ;)

Toch bedankt!

Grtz Tim
Gebruikersavatar
door reindertt
#14556
Van mij mag ze eens meerijden.

Wat dat betreft heb ik wel drie puntjes:

1. Profiel van je vriendin. Moet wel een beetje relaxed zijn, anders word ik gek.

2. Ik woon bij Utrecht, dus moet ze hierheen komen of de KM's vergoeden.

3. Laten rijden gaat niet gebeuren, mits ze in staat is om bij haar verzekeringsmaatschappij een all-risk- c.q. aansprakelijkhiedsverzekering af te sluiten die ALLES dekt (voor 1 dag)
door MetallicatTim
#14558
Hoi Reindertt,

Wat betreft het rijden, ze heeft zelf nog geen rijbewijs ( over 2 maanden pas ), dus het gaat zich puur om meerijden, dat zou ze al helemaal geweldig vinden.

Het is een verjaardagskado dus km's vergoeden is niet zo'n probleem, wat voor bedrag denk je aan ongeveer?

En mijn vriendin is heel relax hoor, heel sociaal, ze zal je echt niet gek maken ;)

Het liefste deed ik dit dan morgen, omdat ze morgen jarig is, schikt jou dat?
Je kan me eventueel bellen op 0628430444 als je het echt serieus overweegt :)

Alvast bedankt!

Grtz Tim
Gebruikersavatar
door reindertt
#14559
Tim,

Morgen wordt lastig. Ik werk namelijk door de weeks. Ik denk dat we even een afspraak moeten maken daarvoor.

Wat je ook kan doen, is een soort 'kadobon' geven morgen.
Voor een ritje in een TT Cabrio. En dat ik haar dan ergens heen rijd waar jullie een hapje eten ofzo.

Ik zou zeggen: 0,25 ?/km. Dat is dan incl. mijn 'uurloon'. Je kunt beter naar utrecht komen rijden en dan hier in de buurt een hapje eten daarna. Dan rij ik een half uurtje helemaal gratis.

Aangezien ik over 7 weken ga trouwen kan ik niet 1-2-3 a la minuut. En het moet dan natuurlijk wel mooi weer zijn, want dan kan het dakje open. Dus dan kun je het beste een keer hierheen komen.

Mijn mail adres: reinder@peterse.info
door MetallicatTim
#14563
Reindert, bedankt voor je aanbod, ik zal je hier vanavond even over mailen, kben nu op werk dus dan gaat dat niet.

Thx!
Gebruikersavatar
door CneTT
#14671
En is het nog gelukt met het verjaardags kado? Ben wel benieuwd eigenlijk :P
Gebruikersavatar
door reindertt
#14672
ik weet t neit
ik heb niets meer vernomen van m...
door giacomo
#14675
Nijmegen woon ik,

kan het ook wel voor je doen vind ik ook niet zo'n ramp al de 4 de X haha ... heb alleen geen leuk opendakje maar wel een xtra snelle uitvoering :P kotsakje klaar leggen hahaha

p.s uhmmm die site van haar waar je tt aankan passen ofzoiets... welke is dat..
Gebruikersavatar
door Alexander
#14678
Ja idd, welke site is dat? :D
door MetallicatTim
#14696
reindertt schreef:ik weet t neit
ik heb niets meer vernomen van m...
Sorry reindertt, ik heb erg weinig tijd gehad, ik ga je zo meteen mailen!

We zijn gister lekker gaan uiteten :)

Die site wat ze heeft zal ik eens proberen te vinden, weet ik zo niet uit mn hoofd ;)
door MetallicatTim
#14784
Ik heb nog geen antwoord terug, kan dat? :wink:
door MetallicatTim
#15641
Ik zoek nog steeds iemand die zo vrij is om mijn vriendin een plezier te doen!

Ik ben verschillende dagen in het "noorden" van het land, de komende tijd, dus iedereen mag reageren :)
Gebruikersavatar
door TT Assen
#15645
Als je vriendin inderdaad helemaal TT-gek is, dan zouden jullie 30 september naar de sporTTieve meet moeten komen. Mijn ervaring met eerdere meetings is dat je dan niet alleen meerdere TT's ziet, maar ook verschillen tussen TT's gaat ontdekken. En dat gaat verder dan alleen maar Roadster, Coupé en Quattro

O ja, en wat meerijden betreft: Je ziet in het programma een toerrit van anderhalf uur staan naar het Kartcentrum. Grote kans dat er dan bij iemand nog wel een bijrijdersstoel vrij is!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]