Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timstudio2002
#16379
Ik wil jullie nog wel eens zien met je grote mond haha..uuhh..nee schat, sorry die stoel kan niet verder naar achteren...uuhh...achterbank dan maar? Welke achterbank???.... :P
Gebruikersavatar
door bob
#16380
Modderaar schreef:ehhh, is twee x 25 jaar ook 2 x sex :?:
ja hoor ik ben nu 45 dus van mij mag je :P :P

vrouwen vinden de tt sexy volgen top gear :D :D :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#16388
timstudio2002 schreef:Ik wil jullie nog wel eens zien met je grote mond haha..uuhh..nee schat, sorry die stoel kan niet verder naar achteren...uuhh...achterbank dan maar? Welke achterbank???.... :P
Tim, niet lenig genoeg? :lol: :lol:
door MetallicatTim
#16422
:shock: Sex in een 2-zitter?

Lijkt me interessant... maar om die gunst zal ik hier maar niet vragen he! Afbeelding

Ik houd het maar bij een rondje gewoon rijden, is al genoeg gevraagd :lol:
Gebruikersavatar
door nickbox
#16430
Je zel wel een ontzetttende knappe vent zijn, of (en) ze houdt ontzettend veel van je want het is mij een compleet raadsel hoe jouw vriendin jou uitgezocht heeft, in mijn ogen liggen BMW en TT toch wel mijlen ver, of op z'n minst een parallel universum uit elkaar.........
Ze houd van TT dus smaak heeft ze wel....... :D
Gebruikersavatar
door reindertt
#16435
De laatste opmerking slaat dus nergens op
Ik heb een BMW en een TT

Ik verkies in een hoop opzichten de BMW boven de TT qua rijgedrag en wegligging....

Mijlenver liggen ze niet uit elkaar, mijn vriend.
Gebruikersavatar
door nickbox
#16440
Buiten dat het natuurlijk geen echt serieuze opmerking was, ging het mij niet om wegligging en techniek maar puur om de vormgeving en die is naar mijn mening van de BMW toch echt minder, sterker nog ik vind deze echt lelijk......... :)
Voor mij zitten BMW en TT duidelijk in een verschillend alfabet................
Gebruikersavatar
door reindertt
#16441
ohwwww...

Tja smaken verschillen. Ik vind mijn 320 E90 (nieuw model) echt waanzinng mooi... :D
Maar m'n TT vind ik ook weer bloedje mooi en net even wat unieker.

Maar aan de TT merk je ook dat er compromissen zijn gemaakt. Kijk bijvoorbeeld eens naar de inmense overhang voor: de nieuwe TT heeft z'n wielen (like a proper sportscar) echt op de hoeken zitten... Bij de MK1 hebben ze niets gewijzgd aan het Golf IV onderstel... Ik ben dan misschien te kritisch, maar toch.
Gebruikersavatar
door nickbox
#16443
Ik ik ben weer kritisch ten opzichte van de vormgeving, de TT 1 vind ik ook alleen mooi in de coupe uitvoering en dan ook nog zonder spoiler, de cabrio is in mijn ogen puur een zakelijke beslissing omdet cabrio's goed verkopen....De verhouding is niet helemaal geslaagd in mijn ogen.
Wanneer ik naar diverse oudere auto's kijk blijven er toch weinig merken over die mij nog bekoren. De BMW valt dan al snel af, missschien technisch perfect, maar de vomgeving blijft niet overeind. Japanse auto's zijn eigelijk al na een jaar verouderd, een Mercedes is alleen mooi met het bordje TAXI op het dak. Eigenlijk blijft voor mij dan Audi en Volvo (it's boxy, but it's good) over.......misschien de ouder Saab's.
Maar ik ging er dan ook van uit dat de vriendin van MetalicatTim het over het uiterlijk van de TT heeft, en niet over de techniek....wat weten vrouwen daar van..... :shock:
Kijk en dan heeft ze natuurlijk een goede smaakt. Jammer dat hij er aan het feit voorbij gaat dat een TT rijder het meerdere malen per dag meemaakt dat vrouwen met vragende ogen je smeken voor een ritje....net de reclame van Axx.... :D

Kijk en daar kunnen we natuurlijk niet altijd aan beginnen..............
door timstudio2002
#16444
Jammer dat hij er aan het feit voorbij gaat dat een TT rijder het meerdere malen per dag meemaakt dat vrouwen met vragende ogen je smeken voor een ritje...
Hmmmmm....ben ik nu echt de enige die dit nooit meemaakt? Het is bij mij zelfs zo dat mijn vriendin zegt...verkoop die bak toch man. ( en ze rijdt zelf een suzuki alto :) )
Gebruikersavatar
door nickbox
#16447
timstudio2002 schreef:
Jammer dat hij er aan het feit voorbij gaat dat een TT rijder het meerdere malen per dag meemaakt dat vrouwen met vragende ogen je smeken voor een ritje...
Hmmmmm....ben ik nu echt de enige die dit nooit meemaakt? Het is bij mij zelfs zo dat mijn vriendin zegt...verkoop die bak toch man. ( en ze rijdt zelf een suzuki alto :) )
Sorry dat het nu openbaar gemaakt is, natuurlijk wil je vriendin dat je de TT verkoopt, jaloers...denk ik........... :D

Ik heb zelf altijd het idee dat de raamopeningen zo klein en donker zijn dat ze nooit kunnen zien wie er in de auto zitten, mij lukt het in ieder geval nooit om een mede TT rijder te herkennen.....
Maar ook wel weer lief van je vriendin dat ze gewoon op jou valt, toch.......
En de TT die past goed bij je dus nog even niet verkopen, of je moet aan een gezin denken, dan weer wel natuurlijk...........
Gebruikersavatar
door reindertt
#16450
:wink:
nickbox schreef:Ik ik ben weer kritisch ten opzichte van de vormgeving,

Maar ik ging er dan ook van uit dat de vriendin van MetalicatTim het over het uiterlijk van de TT heeft, en niet over de techniek....wat weten vrouwen daar van..... :shock:
Kijk en dan heeft ze natuurlijk een goede smaakt. Jammer dat hij er aan het feit voorbij gaat dat een TT rijder het meerdere malen per dag meemaakt dat vrouwen met vragende ogen je smeken voor een ritje....net de reclame van Axx.... :D

Kijk en daar kunnen we natuurlijk niet altijd aan beginnen..............
Ik had het wat betreft de overhanging óók met het uiterlijk te maken :D

Maar goed, laten we geen discussie voeren over meningen: over smaakt valt niet te twisten.

Ik vraag me uberhaubt af hoeveel die Tim ervoor over heeft. Hij kon ten alle tijden bij mij langs komen, hebben mail contact gehad, en er gebeurt niets...

En ja, je hebt gelijk: vrouwen kijken om ;) Alhoewel dat deden ze altijd al bij mij
Gebruikersavatar
door nickbox
#16452
Misschien is zijn vriendin er al een TT vandoor....... :D
Tim is wel een echte TT-naam, volgens mij zijn er meer Timmen hier TTTimmmmmmmmmmmmm......................

Maar even zonder gekheid, soms word ik wel een beetje moe van die vette plekken aan de voorkant van de TT en elke keer weer uitleggen dat je nu toch echt aan het werk wil........We nemen het gelaten, maar soms..... :evil:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door bob
#16456
nickbox schreef:Misschien is zijn vriendin er al een TT vandoor....... :D
Tim is wel een echte TT-naam, volgens mij zijn er meer Timmen hier TTTimmmmmmmmmmmmm......................

Maar even zonder gekheid, soms word ik wel een beetje moe van die vette plekken aan de voorkant van de TT en elke keer weer uitleggen dat je nu toch echt aan het werk wil........We nemen het gelaten, maar soms..... :evil:

Afbeelding
TT is sex :lol: :lol: :lol: :D :D :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]