Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door MetallicatTim
#16460
reindertt schreef:
Ik vraag me uberhaubt af hoeveel die Tim ervoor over heeft. Hij kon ten alle tijden bij mij langs komen, hebben mail contact gehad, en er gebeurt niets...

En ja, je hebt gelijk: vrouwen kijken om ;) Alhoewel dat deden ze altijd al bij mij
:shock:
Ik heb je nog gemaild, maar ik kreeg geen reactie meer, dus ik ben verder gaan zoeken!

Ik heb nu wss iemand gevonden uit Maastricht en als alles goed gaat, is zaterdag DE dag.

Wat betreft uiterlijken van de 2 types, die verschillen idd dag en nacht!
De BMW E30 is zo hoekig als maar wat, en de Audi TT is zo rond als maar wat, maar toch kunnen we beide van elkaars auto genieten.
Zij begrijpt mijn liefde voor de E30, maar ik snap ook waarom zij zo gek is op de TT, vind het zelf ook een mooie auto! Vooral de donkere modellen met dikke velgen 8)

Over wegligging kan ik nix zeggen, want heb nog nooit in een TT gereden helaas. Ik wilde een TT huren voor een dag, maar dat blijkt nergens mogelijk te zijn helaas, heb meerdere dealers en verhuurbedrijven gebeld, maar werd nix, daarom heb ik het hier geprobeerd :D
Gebruikersavatar
door bob
#16462
he een proef rid bij pon :) :) :D :D
door MetallicatTim
#16813
Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Ik heb het gelukkig helemaal geheim kunnen houden :D

Martijn was zo vriendelijk om met zn Zwarte Quattro langs te komen en met ons door het heuvelland te rijden.

Ik ben zelf met mn eigen auto mee gereden en nog een kleine fotoshoot gehouden. Vierkant V.s Rond :P

Foto's zeggen meer, so here goes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En als je in het heuvelland bent, dan eet je een ijsje bij de wingbergerhoeve!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jaja mn vriendin vond het helemaal geweldig, geslaagde verrassing dus!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Martijn, hartstikke bedankt dat je dit mogelijk gemaakt hebt! De andere hier ook bedankt voor alle hulp enz!

Audi TT rulez!! ( maar niet zo erg als de BMW E30 :lol: )
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]