Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Joery
#14973
Ik heb geen carkit nodig maar toen ik m'n TT kocht zat deze er al reeds in op een soort van aluminium beugel naast de passagierszetel.
Alvorens ik deze eruit haal (met het oog op verkoop) wil ik graag weten wat er nog mogelijk is om op deze beugel te monteren.
Zijn er bijvoorbeeld opzetstukken om er andere dingen op te bevestigen?

Alvast bedankt voor de reacties...
door allewijn
#15127
Ikzelf heb deze beugel niet, maar is het niet zo dat je lelijke bevestigingspunten overhoudt aan de rechterzijde als je hem weghaalt?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#15144
Die beenbeschermer of wat de functie ook ooit bedoeld is? die kun je los kopen... monteer je een houder op en je bent eigenlijk klaar. Of je kijkt eens de kunst af hoe ze af fabriek met telefoon geleverd zijn. Er is altijd een mooie en functionele oplossing
door allewijn
#15147
Ronnie schreef:Die beenbeschermer of wat de functie ook ooit bedoeld is? die kun je los kopen... monteer je een houder op en je bent eigenlijk klaar. Of je kijkt eens de kunst af hoe ze af fabriek met telefoon geleverd zijn. Er is altijd een mooie en functionele oplossing
Zoiets als ikzelf heb gedaan bedoel je Ronnie?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#15149
Jep dat ding kost nooit veel om te vervangen... ;)
Gebruikersavatar
door reindertt
#15158
Dat is mooi.

Bij mij heeft de audi dealer destijds een speciale TT carkit geplaatst.

Ik heb dat originele leren omhulsel nog steeds in het handschoenen kastje liggen.. :D

Bij jou ook niet toevallig ;)

Er zijn sites in engeland waar je ze voor een prikkie kunt bestellen.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#15162
Volgens mij bedoelt Yoeri de aluminium beugel die Cees binnenkort te koop aan gaat bieden?
door Joery
#15304
inderdaad, het betreft de aluminium beugel vlak naast de passagierszetel waar de houder van de carkit opzit.
Zijn er voor deze beugel nog andere stukken voorzien zodat ik er bijvoorbeeld een Tom Tom of Mio navigatie kan op bevestigen?
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]