Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door bob
#16329
nick die niet
Gebruikersavatar
door Ronnie
#16350
die zijn ook hip bob om helemaal vol te plakken ;)
Gebruikersavatar
door bob
#16357
waar :lol: :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#16387
lelijker kunnen ze toch nie worden :D
Gebruikersavatar
door nickbox
#17449
Ik bedenk me net dat mijn 'tweede' auto ook helemaal wit is, je kan hem zien net achter de TT.........................Hip dus....!
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#19148
Tot nu toe een van de mooiste MKII die ik gezien heb :smt007

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door charlotte
#19150
Zou Peter het ook mooi vinden???
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ferdi
#19151
De kleur wit is in de autobranche met een enorme opmars bezig. De term ?met een witte blijf je zitten? is dan ook voorlopig niet van toepassing op auto?s. Op internationale Autoshows en tijdens presentaties kiezen fabrikanten er steeds vaker voor om hun producten in hip wit te tonen. Die trend zal niemand ontgaan zijn en ook op de AutoRAI is zichtbaar dat steeds meer fabrikanten overtuigd zijn van het succes van wit.

Mercedes presenteert in Amsterdam bijvoorbeeld de nieuwe C-klasse in wit. Maar ook merken als Porsche, Audi en zelfs Lamborghini, met respectievelijk de Cayman, R8 en Murciélago Roadster, hopen op een positieve invloed op de verkoopcijfers. Hoewel exclusieve auto?s in wit nooit heel erg uitzonderlijk zijn geweest, komen nu ook meer en meer volumemerken ermee. Het nadeel van een trend is dat de acceptatie ervan steeds groter wordt waarna het effect omslaat van positief naar negatief. Dat komt simpelweg omdat een groot deel van de bevolking er mee aan de haal gaat waardoor de exclusiviteit teniet wordt gedaan.

Afbeelding

Met het toenemen van wit als trendkleur in de autobranche zal de markt massaal om witte auto?s gaan vragen en dat heeft een negatief effect op de markt voor tweedehands auto?s. Die wordt dan namelijk overspoeld met witte auto?s en waar blijven we dan op termijn meer zitten? Precies, de witte.

Kiest u wit bewust voor uzelf dan is het zeker aan te raden. Wit is nou eenmaal prachtig, staat goed op veel auto?s én laat het design van een auto mooi ?spreken?. Doet u het echter met de bedoeling om eens lekker trendy te zijn, bespaar uzelf dan de moeite. Iets is pas trendy als het een voorbeeld is vóór anderen, niet een voorbeeld ván anderen.

Wat ook nog verder wit is....


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door charlotte
#19154
Afbeelding

zelf het interieur gaat mee......
Gebruikersavatar
door Ferdi
#19156
kijk, wit is in nederland niet in, omdat het in principe nooit echt een doorbraak heeft gekend, het is
ook best snel vies, onderhoudsgevoelig, daarom nemen we liever een donkerder kleur als blauw of zwart.
Wit is weer erg hip in warme landen zoals op cyprus en dubai, omdat als je een zwarte auto zou rijden dit
de zonnestralen zou aantrekken zodat je een superhete carrosserie krijgt, en als je nog ook eens zwart leren
interier hebt...auw auw auw :smt043
dus kleur heeft niet alleen met trendy te maken, maar het is ook geografisch bepaald in welke kleur je
voor keur gaat... :rr:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19171
ahum... en nou ga k maar es slapen... wat een wijsheid :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#19202
Damn.... was ik m'n witte Audi 80 maar blijven rijden dan :roll:
Wassie én een trendsetter geweest én bijna rijp voor een oldtimerverzekering :D

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19294
R8 en Q7 zijn in t wit of weiss super!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]