- do sep 06, 2007 9:05
#16151
Gooien met de kont van (van een BMW) is op zich vrij gemakkelijk te corrigeren, en het uitbreken van de kont van een auto is soms nog leuk ook.
Verder vermoed ik wel dat deze BMW op dat ongelukkige moment niet electronisch bijgeregeld werd. DSC heet dat bij BMW.
En Reinder: 'Zomaar' roepen over quattro? Ik iig niet, ik weet absoluut het verschil tussen een 'echt' quattro torsendiff en een haldex systeem. Toch ben ik er heilig van overtuigd dat ook het haldex systeem op bepaalde cruciale momenten uitkomst kan en zal bieden.
In eerste instantie zou natuurlijk het ESP/ASR systeem dit van de TT moeten zien te voorkomen en voldoende moeten zijn om de bocht te nemen.
Of beter gezegd: In eerste instantie zou de bestuurder beter moeten leren rijden
Verder vermoed ik wel dat deze BMW op dat ongelukkige moment niet electronisch bijgeregeld werd. DSC heet dat bij BMW.
En Reinder: 'Zomaar' roepen over quattro? Ik iig niet, ik weet absoluut het verschil tussen een 'echt' quattro torsendiff en een haldex systeem. Toch ben ik er heilig van overtuigd dat ook het haldex systeem op bepaalde cruciale momenten uitkomst kan en zal bieden.
In eerste instantie zou natuurlijk het ESP/ASR systeem dit van de TT moeten zien te voorkomen en voldoende moeten zijn om de bocht te nemen.
Of beter gezegd: In eerste instantie zou de bestuurder beter moeten leren rijden
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill