Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#16060
tjah achterwielandrijving... kan soms verradelijk zijn met vochtig wegdek. Doe mij maar Quattro :D
door TT-mike
#16081
Wat ik me nou afvraag is waarom iemand daar staat te filmen? Had er iemand een voorgevoel dat er in die bocht iets mis zou gaan of zo? :?:

Zou die BMW nou slechte banden gehad hebben? Of z'n ESP uit? Of een combinatie van? Voor die TT uit rijdt zo te zien een oud slagschip van Mercedes en die had ook niet te veel moeite met die bocht.
Gebruikersavatar
door bob
#16095
ik hoop dat het op TTassen beter gaat en niet regend :D :D :D
Gebruikersavatar
door MisterCats
#16109
Jaja, de Nordschleife is berucht :twisted:
Gebruikersavatar
door bob
#16110
hans ervaring :lol: :lol:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#16111
Ik heb twee keer voor de poort gestaan met de motorfiets, maar beide keren was er iets loos waardoor we er niet op konden. :(
Jammer, ik zou er wel eens willen rijden.
Hoewel ik wel veel verhalen hoor dat jan en alleman er als debielen gaan met allerlei auto's motoren en vooral zonder veel techniek. :twisted:
Het is dus wel een link traject en er geburen regelmatig ongevallen. Maar ja, het blijft wel trekken 8)
door allewijn
#16113
Oóóóhh mijn GoD, die BMW vliegt echt vreselijk de sloot in!
Dan kwam de TT er idd een stuk strakker doorheen!
Doe mij ook maar QuAtTrO :lol: :lol: :lol:

Die kerel met die filmcamera doet trouwens ook geen zak zeg, ik zou mijn camera neerleggen, de sloot half in en portier openen...
Wat een lompe...........
Gebruikersavatar
door reindertt
#16117
och vrinden.... hier gaat helemaal het voordeel quattro niet op. het heeft gewoon met slecht rijden te maken. dit was géén snelheid of bocht om er zo uit te vliegen...

Mag ik jullie op het volgende wijzen:
- De TT staat niet bekend om de meest geweldige wegligging, dus luidkeels quattro roepen (wat geeneens het echte torsen quattro is overigens), tja wat moet je daarop zeggen...
- Gezien het moment dat ie 316-318 uitbreekt met plotselinge stuuruitslag, lijkt het mij dat de BMW rijder driftend door de bocht wilde: z'n handrem gebruikte...
- Aan de uitlaat van de bmw te zien is het hooguit een 318ti, maar eerder een 316ti.. die heeft niet zoveel vermogen om z'n kont ineens dwars te gooien...

Conclusie: of er ging technisch iets mis (stuurstang, lekker band o.i.d.), of z'n vriendin zat op een verkeerde plaats naar haar oorbellen te graaien, óf de bestuurder is een idoot (laatste sowieso)

Dit heeft in ieder geval niets met auto's te maken. Ondersteund door de treffende opmerking: de ster had ook geen problemen met de bocht.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#16141
BMW's gooien wel vaker met de kont... das een feit en ja ligt aan de bestuurder want als die niet achter t stuur was gekropen was die wagen nog heel geweest.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]