Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#16377
krieltje schreef:verwacht niet te veel van zg teflonbehandelingen,is door mij altijd als crap ervaren,of je moet hem in tilburg laten doen,maar dan ben je 1000 euri verder
Dat is jouw ervaring, ik heb hier een buurman met een héle dikke SAAB, hij poetst hem nooit, hij spuit hem alleen af en hooguit met een spons erbij, en hij glimt ALTIJD!
Verder heb ik nog een familielid met een Citroen C5, ook deze glimt altijd en laat zich fantastisch afspoelen!
Het is mij de 112,95 euro dus wel waard!
Gebruikersavatar
door bob
#16378
allewijn schreef:
krieltje schreef:verwacht niet te veel van zg teflonbehandelingen,is door mij altijd als crap ervaren,of je moet hem in tilburg laten doen,maar dan ben je 1000 euri verder
Dat is jouw ervaring, ik heb hier een buurman met een héle dikke SAAB, hij poetst hem nooit, hij spuit hem alleen af en hooguit met een spons erbij, en hij glimt ALTIJD!
Verder heb ik nog een familielid met een Citroen C5, ook deze glimt altijd en laat zich fantastisch afspoelen!
Het is mij de 112,95 euro dus wel waard!
wat :( kost het nu :o ik zie het al
action spuit was makkelijk op brengen 3 euro voor 2 waxbeurten :D
:D :D
door krieltje
#16466
allewijn schreef:
krieltje schreef:verwacht niet te veel van zg teflonbehandelingen,is door mij altijd als crap ervaren,of je moet hem in tilburg laten doen,maar dan ben je 1000 euri verder
Dat is jouw ervaring, ik heb hier een buurman met een héle dikke SAAB, hij poetst hem nooit, hij spuit hem alleen af en hooguit met een spons erbij, en hij glimt ALTIJD!
Verder heb ik nog een familielid met een Citroen C5, ook deze glimt altijd en laat zich fantastisch afspoelen!
Het is mij de 112,95 euro dus wel waard!
Oh dus deze hebben hem laten behandelen voor 112 euri,of waren ze nieuw en hebben een teflon behandeling gehad?

Ik heb menig wagentje in de teflon gehad........nooit nieuwe bakkies,maar wel netjes in de lak.Het wordt NOOIT strak met teflon.Na 3 weken is het weer uien................maar dat is MIJN ervaring.Een echte protecbehandeling kost echt bijna 1000 euro,en zelfs dan garanderen ze echt niet je lak als nieuw.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]