Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door TT-mike
#17131
Ok, m'n velgen waren al niet al te netjes meer, maar ik rij dus net echt gewoon ff 20cm velg aan gort. Ik weet het, eigen stomme schuld. Ik twijfelde nog en had gewoon ff en stukkie achteruit moeten gaan maar ja, te laat dus. :cry:

Nogmaals, ik weet dat het m'n eigen stomme schuld is maar op de een of andere manier wil ik die krappe kloterige k*t-straatjes in dit land de schuld geven :evil:
door Piet
#17132
Gewoon 17" kopen
door allewijn
#17133
Wat voor velgen heb je mike?
En hoe zien je schades eruit?
Je hebt nml 4 opties:

* Zo laten
* Zelf schuren en spuiten (dit heb ik paar weken geleden ook gedaan, kost een vol weekend werk, maar resultaat is geweldig, alle schades eruit gewerkt en strak gespoten, met primer/speciale harde velgenlak en blanke lak)
* Laten restaureren door bijv. www.velgen.nl-> velgenservice Hellevoetsluis (heb ik vroeger gewerkt)
* Nieuwe kopen

Maar 't blijft altijd vervelend, 't geluid alleen al als je weet dat je tegen de stoep zit en niet meer terug kan...
door TT-mike
#17142
18" RS4's. Eigenlijk hadden ze (op rechts voor na, die was behoorlijk gaar al) een paar kleine plekjes. Maar nu is links voor dus ook aardig toegetakeld.

Inderdaad dat geluid. *gruwel* En dan moet je nog terug, weer dat geluid :cry:

Ik had gezien hoe mooi jouw velgen weer geworden zijn maar ik ben helaas niet zo handig/geduldig. Nieuwe velgen zijn voorlopig even geen optie, en bovendien zou ik dat geld liever steken in het chippen v/d wagen. Voorlopig laat ik het dus maar zo.

Maar eh, dat reviseren van die velgen dan heb je zeker een setje reserve velgen nodig? En wat kost dat dan ongeveer?
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#17149
Ken het gevoel kerel, heel erg balen!
Zo zuinig op de velgen en dan zoiets, ik poep ook op stoeprandjes.
door TT-mike
#17150
BiOhAzArD schreef:ik poep ook op stoeprandjes.
Pas maar op, volgens mij staat daar dezelfde boete op als op wildplassen ;)
door allewijn
#17157
TT-mike schreef: Maar eh, dat reviseren van die velgen dan heb je zeker een setje reserve velgen nodig? En wat kost dat dan ongeveer?
Een 'leen-setje' is bij Velgenservice Hellevoetsluis (meestal) te regelen, kost volgens mij weinig tot niets extra. Ook voor de TT mogelijk.
Je kan alle vier de velgen daar ook laten coaten. Dat is bijzonder mooi en krasvast.

zijn website: www.velgen.nl
door TT-mike
#17160
Thx voor de tip :) Wellicht inderdaad de moeite om eens een keer te informeren. Thx!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]