Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bruce
#17410
Snel vraagje,

Hoort de achterbak verlichting die in de achterklep zit altijd aan te gaan als je de achterbak opent?
Of alleen als je de lichten aan hebt of de motor aan?

Als ik de achterklep open met de sleutel, gaat de verlichting niet aan.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#17411
Bruce,
Ik heb het meteen even geprobeerd 8)
Mijn roadster staat afgesloten, ik open de achterklep met de afstandbediening en de rest blijft op slot.
De verlichting in de kofferbak gaat vrolijk aan :P
groet
Hans
Gebruikersavatar
door Bruce
#17423
Goed, dan zal ik dit weekend de lampjes er maar eens uit halen en een paar nieuwe in steken..
thanx
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#17429
Modderaar schreef:Bruce,
Ik heb het meteen even geprobeerd 8)
Mijn roadster staat afgesloten, ik open de achterklep met de afstandbediening en de rest blijft op slot.
De verlichting in de kofferbak gaat vrolijk aan :P
groet
Hans
Geinig

Heb ik ook een vraagje, de knop van de achterklep op mijn sleutel werkt niet.
Van beide sleutels niet, waar ligt dat aan denken jullie?
Gewoon zekeringetje?..?
Gebruikersavatar
door the boots
#17869
toch leuk dat sommige topics jezelf aan het denken zetten.
Ook mijn kofferbak blijft donker. Nu staat dat best mooi bij zwart maar echt handig is anders. Zal ook morgen eens kijken of het aan het lampje licht. Wel lullig want ik heb hem net. Een andere vraag: de kofferbakverlichting is dat enkel het lampje wat zeg maar in de bak (bovenaan) zit? Wat zijn dan de lampjes in de klep? Ook daar gebeurt niets mee maar misschien wel als ik mijn verlichting aan doe?
gr en dank HJ
Gebruikersavatar
door the boots
#17873
TTR150 schreef:hallo,

deze kunnen mss de nummerplaat verlichten :thumbright:
:( :( ik heb gelijk gekeken en wat een ontzettende *** ben ik. Dat zijn inderdaad de lampjes die voor de nummerplaat zijn. Als je de klep dichtdoet, steken deze lampjes eigenlijk weer net buiten de bak en kunnen dan de nummerplaat verlichten. Nooit aan gedacht dat die in de klep konden zitten.
gr en dank HJ
door Edwin_70
#19332
Misschien een beetje een laat antwoord...
Ook bij mij bleef de kofferbak donker. Het bleek een defecte schakelaar die verwerkt zit in het achterklepslot. Deze kan niet los uitgenomen worden, dus gevolg is een heel nieuw slot (tenminste, is mij verteld). Dit zelfde principe wordt bij een roadster in de portieren gehanteerd voor het laten zakken van de ruit bij het openen van het portier. Schijn allemaal nogal aan slijtage onderhevig te zijn...
Ciao, Edwin
Gebruikersavatar
door remarc
#19341
Biohazard schreef:

Heb ik ook een vraagje, de knop van de achterklep op mijn sleutel werkt niet.
Van beide sleutels niet, waar ligt dat aan denken jullie?
Gewoon zekeringetje?..?


Je moet het knopje op de afstandbediening ingedrukt houden en dan springt de kofferbak vanzelf open en anders, weet ik het ook niet.

Edwin_70 schreef:

Dit zelfde principe wordt bij een roadster in de portieren gehanteerd voor het laten zakken van de ruit bij het openen van het portier. Schijn allemaal nogal aan slijtage onderhevig te zijn...

had ik ook en in de garage zeide ze dat er een nieuw slot in moest, incl. montage 200 euro, blz. 56 meen ik van je instructie boekje staat hoe je je raam weer zelf kan inleren. Cees hier van het forum heeft het bij mij binnen 10 sec opgelost, dus met andere woorden eerst ff zelf proberen. Let wel er is hier op het forum al heeeeel veel over geschreven

suc6 beide
#72202
Sinds afgelopen december ben ik de trotse eigenaar van een Audi TT Roadster uit 2001. Geweldige auto en alles werkt naar behoren, behalve dit lampje in de kofferbak. De Audi Dealer rekent €116 om een of andere switch te vervangen en het probleem te verhelpen. Weet iemand of dit onderdeel ook los te bestellen is? Ik weet op zich wel iemand die dit zou kunnen installeren. Vast bedankt voor de hulp!
Gebruikersavatar
door miel
#72242
the boots schreef:
TTR150 schreef:hallo,

deze kunnen mss de nummerplaat verlichten :thumbright:
:( :( ik heb gelijk gekeken en wat een ontzettende *** ben ik. Dat zijn inderdaad de lampjes die voor de nummerplaat zijn. Als je de klep dichtdoet, steken deze lampjes eigenlijk weer net buiten de bak en kunnen dan de nummerplaat verlichten. Nooit aan gedacht dat die in de klep konden zitten.
gr en dank HJ
Dat vindt ik dan weer leuk, daar komen dan waarschijnlijk de hollandermoppen uit voort hé :smt005 :smt005 :smt005
Gebruikersavatar
door miel
#72265
Happy Socks schreef:Whaha, Miel toch :P

"Zag laatst nog een Belgische TT achteruit over de snelweg rijden... die dacht dat die lampjes de koplampen waren" :roll:

Wie de bal kaatst... :wink:
Of probeerde km teller terug te draaien :roll:
Enfin als uitsmijter kwam ik deze vandaag tegen in het Rotterdams dagblad (AD), kon het niet laten natuurlijk :smt005 :smt005 :smt005
scan0001.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]