- vr okt 26, 2007 7:21
#17943
Gisteren bij Pouw Deventer de sleutels in mijn handen gekregen voor een proefrit in een MKII Roadster met de smeuige 3.2 v6 motor in het vooronder.
Eenmaal plaatsgenomen in deze fantastische auto ziet het er van binnenuit erg ergonomisch en klasse uit. Je zit goed in de heerlijke lederen zetels (bruin leder), het stuur is geweldig mooi en het dashboard zit er top uit. De gehele afwerking is weer net wat mooier dan de MKI.
Gereden in de versie met S-tronic (DSG), sleutel omgedraaid en vroemmm... machtig mooi geluid zo'n v6, al hoor je hem niet storend op de voorgrond. Even lekker gereden in stand D en af en toe eens in de S stand (sportstand). In deze laatste stand vind ik hem erg zenuwachtig rijden, maar je voelt wel dat hij wil gaan, erg sportief. Tikje op het gaspedaal en hij spuit weg. Voor normaal gebruik zou ik toch standje D adviseren. Voor de rest blijkt het geen stugge auto al moet ik zelf zeggen. Hij is erg comfortabel geveerd, niet echt meer een racey gevoel als in de MKI, het is gewoon net even anders, net even wat comfortabeler. Ik denk dat ik met de MKII best lange reizen durf aan te gaan.
Enfin, ondanks dat het koud was toch even de kap omlaag gedaan. Wat een souplesse. Knopje omzetten en binnen no time rij je open en weer dicht. Helemaal mooi.
Ik heb gereden in een dolfijn grijze uitvoering met bruin lederen stoelen, geen S-Line uitvoering, wel voorzien van magnetic ride (kwam ik pas later achter) en voorzien van 19" New RS4 wielen.
Toch maar even een offerte op laten stellen voor een dergelijke auto.
- Pro Line pakket
- S-tronic bak
- S-Line interieur
- 19" New RS4 wielen
- en nog wat kleinere andere dingetjes
Prijs: dik 75 mille
Maar even doorsparen denk ik...
Eenmaal plaatsgenomen in deze fantastische auto ziet het er van binnenuit erg ergonomisch en klasse uit. Je zit goed in de heerlijke lederen zetels (bruin leder), het stuur is geweldig mooi en het dashboard zit er top uit. De gehele afwerking is weer net wat mooier dan de MKI.
Gereden in de versie met S-tronic (DSG), sleutel omgedraaid en vroemmm... machtig mooi geluid zo'n v6, al hoor je hem niet storend op de voorgrond. Even lekker gereden in stand D en af en toe eens in de S stand (sportstand). In deze laatste stand vind ik hem erg zenuwachtig rijden, maar je voelt wel dat hij wil gaan, erg sportief. Tikje op het gaspedaal en hij spuit weg. Voor normaal gebruik zou ik toch standje D adviseren. Voor de rest blijkt het geen stugge auto al moet ik zelf zeggen. Hij is erg comfortabel geveerd, niet echt meer een racey gevoel als in de MKI, het is gewoon net even anders, net even wat comfortabeler. Ik denk dat ik met de MKII best lange reizen durf aan te gaan.
Enfin, ondanks dat het koud was toch even de kap omlaag gedaan. Wat een souplesse. Knopje omzetten en binnen no time rij je open en weer dicht. Helemaal mooi.
Ik heb gereden in een dolfijn grijze uitvoering met bruin lederen stoelen, geen S-Line uitvoering, wel voorzien van magnetic ride (kwam ik pas later achter) en voorzien van 19" New RS4 wielen.
Toch maar even een offerte op laten stellen voor een dergelijke auto.
- Pro Line pakket
- S-tronic bak
- S-Line interieur
- 19" New RS4 wielen
- en nog wat kleinere andere dingetjes
Prijs: dik 75 mille
Maar even doorsparen denk ik...
Audi TT(S) 2.0 TFSI