Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door tapmeester
#19142
bedankt voor jullie reacties, ik ga wel op zoek naar een goeie( als die te vinden is)

groet,

nico
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#19146
Inderdaad dat uitlijnverhaal zegt genoeg, achteras verplaatsen om de zaak uberhaupt eens uigelijnd krijgen :shock: :shock: :shock:
Dat ding is dus waarschijnlijk scheef.

Gokje, TT totaloss in Duitsland, als wrak invoeren in Nederland, kost dus geen drol meer en vervolgens bij schadebrijf Teun de Beun laten repareren.
Doe je zelf een lol, neem je tijd. Ga bij bedrijven langs die een goede naam hebben en kijk daar voor een leuke TT.

Ik ben zelf goed 3 maanden op mijn gemak aan het zoeken geweest en had uiteindelijk echt een plaatje gevonden waar nagenoeg geen krasje opzat. Je moet gewoon een beetje op zoek gaan naar een liefhebbersauto. Ik kijk dan vaak naar het interieur, vaak zie al snel of men toch een beetje zuinig op de zaak is geweest. Let ook op kleine beschadigingen of krasjes in en om de auto, een paar kan altijd met de jaren maar het moeten er ook weer niet te veel zijn. Ook hoe de kofferruimte eruit ziet zegt vaak ook al iets hoe men met een auto omgaat.
Je hebt van die dwazen die nogal puntje precies met hun heilige koe zijn (o.a. ik :D ) en als je er zo een kan overnemen dan heb je een mazzeltje.

Ik heb destijds bewust ietsje meer betaald als bij doorsnee handelaar en minimaal 6 mnd garantie gekregen maar dan ook op 5jaar tijd nooit noemenswaardige problemen gehad.
Op termijn verdien je zo het hogere aankoopbedrag vanzelf terug.

Ben zelf bij VD Akker geweest, vroeger in Veldhoven en tegenwoordig in Best.
Echt super service en mensen die echt serieus met hun vak bezig zijn omdat ze een uitstekende naam hoog te houden hebben. Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar smetteloze occasions.
Kost wat meer maar dan heb je ook wat. Ze hebben niet altijd TT's staan maar ik heb toen vooraf gebeld met wat ik zocht en kreeg netjes een telefoontje terug op het moment dat ze wat hadden.
Je kunt daar geheel vrijblijvend de zaak bekijken zonder dat er gelijk een verkoper naast je staat te springen. "Ik hoor wel als ik u kan helpen" en weg was ie weer, ideaal dus om op je gemak zo'n auto eens goed onder de loep te nemen.

Schrik niet van de prijzen, de laatste tijd beginnen ze toch steeds meer richting de hogere prijsklasse te gaan maar op zijn tijd hebben ze ook spul er tussen staan wat iets minder in de papieren loopt.
Hieronder het linkje, neem maar eens een kijkje, deze mensen hebben fatsoenlijk materiaal staan =>
VD Akker



Grtz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op do nov 22, 2007 11:49, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19172
vd Akker heeft meer de audi's uit t duurdere segment... TT's staan dr niet vaak in ieder geval en als ze dr staan hebben ze die voor een prijs staan waar je wel waar voor krijgt, maar daar is inderdaad de prijs dan ook naar. Meen dat dochterlief nog steeds een groene TT roadster rijdt.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#19185
Ronnie schreef:Meen dat dochterlief nog steeds een groene TT roadster rijdt.
Nodig haar eens uit voor de eerstvolgende meeting Ronnie :wink:
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#19186
Ik had haar al ook gevraagd maar we zijn dan toeren met haar nieuwe R8, tja je moet wel prioriteiten stellen he :D
Gebruikersavatar
door Dave Moraal
#19586
Mijn hemel wat een elende... ik ken je gevoel!! Je ziet een auto waar je verliefd op gaat worden en dan ook nog al die probleemen.... Zoals ze al eerder zeiden!!!! Kappen ermee, en lekker laten staan. Er staan op dit moment erg veel TT`s te koop en geef dan iets meer uit en koop een "goeie".

Sterkte ermee gozer,

Bij mij in Ermelo staan er ook nog 2 te koop bij een dealer!!

Dave
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]