Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Rikkie666
#20011
Hallo

Ik vroeg me af of er hier iemand al kennis heeft gemaakt met producten van http://www.rtuning.nl

vooral de voorbumper spreekt me wel aan,maar zou graag weten of het echt zo'n goede pasvorm is als ze beweren,en

welke grill er in past?

Groetjes Rik
Gebruikersavatar
door TTR150
#20013
he rikkie,

deze voorbumper ziet er klasse uit :thumbright:
ik heb geen ervaringen met tuning, maar wou je een beetje motiveren :lol:

MvG,
Luc&Brigitte
door allewijn
#20016
Besef je goed dat (bijna) alle foto's PHOTOSHOPS zijn en géén echte TT's betreffen.
Dus hoe strak ze er in het echt uit zien weet ik niet. De vormgeving spreekt me iig wél aan.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#20050
ziet er netjes uit.. maar net als Tim al zei.. het zijn photoshops.. mis. valt het in het echt wel erg tegen :!: het is igg geen geld voor een single frame front! en de vormgeving is toppie..
Gebruikersavatar
door Breed
#20056
Ziet er idd goed uit. Je bedoeld dan toch die D-desing? Of die andere? Ik denk dat die D-design geheel van polyester is en dat je nog wel wat werk hebt om deze passend te maken. Ze zeggen altijd dat de pasvorm goed is. Ik heb een keer een voorbumper voor m'n 206 gekocht voor een soortgelijk bedrag en merkloos/imitatie. Die bumper pastte wel goed, dat wel, maar de bevestigingspunten moest ik zelf boren, eerst schuren en een grondverf aanbrengen, er zaten geen bevestigingspunten voor de grill en de kappen in de wielkasten moest ik ook aanpassen. Oftewel, goede pasvorm, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Als ik jou was zou ik een bumper nemen van een gerenormeerd merk of je moet zin hebben om te hobbyen :D Bel anders die lui eens met de vraag wat voor merk het is..

Succes!
Breed
Gebruikersavatar
door Rikkie666
#20376
Hallo

Bedankt voor de reactie's, tja nu twijfel ik ook weer wel een beetje,mss toch maar niet te goedgelovig zijn wat de pasvorm betreft dan.

Ohja,voor de geintresseerden onder ons ,een grill zouden ze ook kunnen leveren,en die zou 129 euro kosten

Bekijk het wel weer even


Groetjes
Gebruikersavatar
door hj
#20383
vraagje over de grill is dat dezelfde als een a8 single frame, vindt de ci look van carline nog steeds 1 van de mooiste bumpers.

mvg hj
Gebruikersavatar
door charlotte
#20387
Ik ken het merk NTC uit duitsland, lever het ook wel, maar weet ook dat je er zelf wel eea aan werk mee hebt.
Tevens kan het zijn dat de grille niet zo lekker in de bumper past. Hij is namelijk wel erg goedkoop.
Vraag is daarbij ook of er een nummerplaatdeel op de grille zit.

Kortom, niet duur, wel extra werk mee en het is een polyester product.

gr,
charlotte
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]