Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Rikkie666
#20011
Hallo

Ik vroeg me af of er hier iemand al kennis heeft gemaakt met producten van http://www.rtuning.nl

vooral de voorbumper spreekt me wel aan,maar zou graag weten of het echt zo'n goede pasvorm is als ze beweren,en

welke grill er in past?

Groetjes Rik
Gebruikersavatar
door TTR150
#20013
he rikkie,

deze voorbumper ziet er klasse uit :thumbright:
ik heb geen ervaringen met tuning, maar wou je een beetje motiveren :lol:

MvG,
Luc&Brigitte
door allewijn
#20016
Besef je goed dat (bijna) alle foto's PHOTOSHOPS zijn en géén echte TT's betreffen.
Dus hoe strak ze er in het echt uit zien weet ik niet. De vormgeving spreekt me iig wél aan.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#20050
ziet er netjes uit.. maar net als Tim al zei.. het zijn photoshops.. mis. valt het in het echt wel erg tegen :!: het is igg geen geld voor een single frame front! en de vormgeving is toppie..
Gebruikersavatar
door Breed
#20056