Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door reindertt
#20526
Op mijn andere topic: tekoop aangeboden krijg ik dan weer reacties (adviezen) over de te kopen auto.

Dus: spread the word: opties om testritten in te maken. Budget ligt ongeveer tussen ? 30.000 en ? 40.000

- TT
- Z4
- 350Z
- TVR
- S2000
door emanuel
#20528
Moet het een cabrio zijn ? Wat heb je nog meer voor eisen? Anders worden het er wel heel veel!
door tenbrey
#20530
Sorry, niet in het lijstje.
Ik zeg: ff iets meer erbij een voor een 911 996 gaan :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#20535
Z4 schrappen iig of t topmodel ervan rijden... rijdt nog idioter dan je TT :lol:
S2000 is beter voor je, ombouwen met beschikbare goodies tot driftbak aangezien je van spelen houdt
Gebruikersavatar
door Bruce
#20540
Lotus exige met het stuur aan de verkeerde kant?
Of is dat te spartaans?
door TT-mike
#20549
Ik heb gehoord (maar niet ervaren) dat hoewel het kicken is om een keertje in een tunnel mega veel toeren te maken de S2000 over het algemeen koppel tekort schiet. En dat het dus gaat vervelen om dat ding de hele tijd in "formule 1 stand" te laten jengelen. Maar dat is dus van horen zeggen en ik weet niet wat de tuningsmogelijkheden met dat ding zijn.

De Z4 vind ik op zich erg mooi, maar ik vind bij zulke auto's dat er wel een 6 cilinder motor in moet liggen. Ronnie, wat bedoel je eigenlijk met
Z4 schrappen iig of t topmodel ervan rijden... rijdt nog idioter dan je TT
350z vind ik ook een te gekke bak. Je zou alleen nog wel eens teleurgesteld kunnen zijn in het interieur, zeker als je uit een TT stapt. Beetje goedkoop/rammelig/rommelig.

Misschien dat ik hier nu ga vloeken in de kerk, maar ik zou voor dat budget even een jaartje wachten en dan een leuke SLK350 scoren. Ik vind 'm veel minder mooi qua looks dan de TT maar de combinatie 6 cilinder + automaat + metalen dak doet het 'm wel voor mij. En die 'air-scarf' lijkt me geweldig om NOG vaker open te rijden.
Gebruikersavatar
door reindertt
#20558
TT-mike schreef:'air-scarf'
Wat is dat? Een SLK wordt het nooit.... Ik hou niet van sterren ;) wuhahah, meer iets voor Gordon.

- Enne, ik heb net de 350Z gereden: wat een koppel! Maar aan de andere kant: goedkoop nissan interieur (vieze plastcs) en het sturen is niet precies.

- Ik heb de Z4 3.0si als trouwauto gehad (gratis). Hem m twee dagen gehad. Als DSG wil ik m niet, alhoewel dat wel stoer was, maar laat mij maar schakelen = leuker. Maar het totaaloordeel qua weggedrag en looks (moet wel ander leer in, wat mooier) staat ie hoog op mijn wenslijstje. Vooralsnog op nummer 1. Behalve als ik het geld had voor een nieuwe TT roadster... :(

- De S2000 is nerveus. Net als de CRX veel toeren draaien. En mensen, hebben jullie dat dashboard gezien? Tjonge jonge wat een aanfluiting, alsof ik in de night rider zit! hahaha. NEe de oude TT heeft veruit het mooiste interieur. MOet je zien: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... D3%23photo

- Ik las over de Exige dat iemand als een complete engine rebuild had moeten doen na 8.000 km :S

- Of ik moet gewoon nog wat langer wachten en volgend jaar een 1,5 jaar oude TT Cabrio kopen ;)
Gebruikersavatar
door screamer
#20566
reindertt schreef: En mensen, hebben jullie dat dashboard gezien? Tjonge jonge wat een aanfluiting, alsof ik in de night rider zit! hahaha. NEe de oude TT heeft veruit het mooiste interieur. MOet je zien: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... D3%23photo

- Of ik moet gewoon nog wat langer wachten en volgend jaar een 1,5 jaar oude TT Cabrio kopen ;)
Dat interieur gaat hoog score op de lijst slechtse interieuren ooit...!! Hoe kan je dat verkopen...

Kwa looks (buiten kant) vind ik de 350Z wel erg mooi. Zal nog een jaartje sparen en dan voor TT gaan. :D Of een Porsche. ;) :P
door TT-mike
#20585
Air Scarf is een hete luchtrooster in je stoel ter hoogte van je nek. Dus je hoeft niet meer bang te zijn dat je bij koud weer of net een verkeerd windje een stijve nek te pakken hebt :) En over Gordon gesproken, die past toch nooit in zo'n klein autotje als een SLK joh :roll: Hij paste al amper in die Hummer van 'm ;)
Gebruikersavatar
door deboer.bas
#20991
Chrysler Crossfire? Deze zijn vrij "goedkoop" te importeren uit Duitsland, voor dat geld kan je er wel twee invoeren :P
Of TT 3.2 stage 3 tunen ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21001
TT-mike schreef:Ik heb gehoord (maar niet ervaren) dat hoewel het kicken is om een keertje in een tunnel mega veel toeren te maken de S2000 over het algemeen koppel tekort schiet. En dat het dus gaat vervelen om dat ding de hele tijd in "formule 1 stand" te laten jengelen. Maar dat is dus van horen zeggen en ik weet niet wat de tuningsmogelijkheden met dat ding zijn.

De Z4 vind ik op zich erg mooi, maar ik vind bij zulke auto's dat er wel een 6 cilinder motor in moet liggen. Ronnie, wat bedoel je eigenlijk met
Z4 schrappen iig of t topmodel ervan rijden... rijdt nog idioter dan je TT
ik bedoel dat je de uitvoering met de meeste pk's moet nemen anders is een TT 225 quattro, 32. dsg veel leuker om mee te rijden... Z4 is idd mooi maar t motorvermogen met bepaalde motoren die ze erin gehangen hebben? lijkt wel of ie voor de vrouwen gebouwd is krijg ik dan t idee.
en een S2000 als je je knip open trekt er is zoveel qua tuning voor mogelijk dat de standaard wagen helemaal aangepast kan worden, maar dat geldt voor vele sportieve japanners
door seg
#21024
Ik zou voor de BMW Z4 3.0i coupe gaan,
prachtige auto, fantastische motor, redelijk interieur.
Was toen ook mijn eerste keus maar werd me toen
toch nog wat te duur, qua bpm bij invoer.
Als je nog even wacht zijn er genoeg in Duitsland te
vinden die ouder dan 2 jaar zijn, dan is er al redelijk
wat bpm af, dan valt ie misschien net binnen het budget.
Gebruikersavatar
door Carmello
#21393
Ik zou zeker voor de 350z gaan. Man wat een geluid dat er uit die auto komt. Zeer strak desgin. Voor en achterkant komen goed overeen zoals bij de tt. En Nissan maakt zeer betrouwbare motoren die niet gauw stuk gaan. Als ik wat jaren verder zou zijn en ik zou mijn tt verkopen om een andere auto te kopen, dan wordt dan zeker een 350z. :lol:
Gebruikersavatar
door MisterCats
#21394
reindertt schreef:Op mijn andere topic: tekoop aangeboden krijg ik dan weer reacties (adviezen) over de te kopen auto.

Dus: spread the word: opties om testritten in te maken. Budget ligt ongeveer tussen ? 30.000 en ? 40.000

- TT
- Z4
- 350Z
- TVR
- S2000
Ga eerst eens rijden in een TT 3.2 DSG en dan praten we verder :wink:
Gebruikersavatar
door AenE
#21620
Ik heb zelf in een 350Z gereden, vond ik erg log in bochten. Is nog zwaarder dan een TT Roadster :lol:
De S2000 ook uitgebreid getest, dit is echt een hele leuke speelauto. Zeer licht en met een verslavend geluid als je doortrekt (tot zo'n 9000 tpm). Je mist wel wat koppel onderin, maar dat maken de toeren weer goed.
Wat ik mij ook vreselijk goed in vermaakt heb is een Corvette Convertible. Redelijk beroerde wielophanging maar o zo verslavend die V8 :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]