Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MC
#21763
Alfa Brera..? De 3.2 V6 - 260PK..? Of word ik nu meteen uit het forum gekickt... ](*,)

Tis maar 'n suggestie. Heb er een hoop versleten in de loop der jaren, en heb nog steeds een zwak voor het merk.
Mij spreekt de vormgeving, motorkarakteristieken en de authentieke Alfa-'ronk' in elk geval erg aan, en van een jaartje of 2-3 oud zou goed in je budget moeten passen.
Gebruikersavatar
door reindertt
#21833
Tja ik vind die brera wel een erg mooie wagen.

Maar het moet een cabrio zijn!

@Hans: ik heb al een paar keer in de 3.2 DSG gereden. Sowieso niet een MKI. ALs ik het zou doen een MKII. En ik wil geen DSG. Wil zelf schakelen en spelen.
Gebruikersavatar
door Arnold
#21852
met een DSG kun je prima zelf schakelen, met die flippers aan het stuur...

gewoon in de sportstand en de auto schakelt pas als jij dat wilt!
Gebruikersavatar
door reindertt
#21862
Ja ik weet dat je er prima mee kunt schakelen. Heb zelf ook in de MKI, MKII en diverse andere merken gereden die DSG hebben. Het is een mooie techniek, snelle schakelwijze, maar ik beleef er minder plezier aan. Een ander beleeft er waarschijnlijk veel plezier aan.

In de file is het superhandig (elke automaat natuurlijk ook), met optrekken is het retesnel. Maar eerlijk gezegd ben ik geen amerikaan dus heb ik de auto niet alleen voor optrekken en rij ik niet alleen maar in de files hahaha.

Ik wil gewoon een schakelbak. Ik word al moe genoeg van alle electronica in de auto (in elke auto wat dat betreft, voordat ik weer commentaar krijg over het feit dat ik te negatief ben ;) )
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21965
Koop een oer quattro en rammel t dak eraf :)
door rudmerw
#22302
Doe wat ik deed neem een A4 cabrio, heb ik nog geen moment spijt van gehad. Uiteraard de multitronic laten staan. Ideaal is 3.0 V6 maar ja vindt die maar eens.
Gebruikersavatar
door Meirel
#23065
seg schreef:Ik zou voor de BMW Z4 3.0i coupe gaan,
prachtige auto, fantastische motor, redelijk interieur.
Was toen ook mijn eerste keus maar werd me toen
toch nog wat te duur, qua bpm bij invoer.
Als je nog even wacht zijn er genoeg in Duitsland te
vinden die ouder dan 2 jaar zijn, dan is er al redelijk
wat bpm af, dan valt ie misschien net binnen het budget.

Ik zat een paar maanden geleden met dezelfde dilemma. S 2000, TT of BMW Z4 coupe
Ik wou geen occasie en mits de Z4 enkel in drie liter bestaat vond ik de TT het interessants.
Z4 is een prachtige wagen maar met een twee liter heb ik wel genoeg hoor en helaas bestaat dit nie in de coupe versie.
Dus heb ik een TT besteld. Nog een paar weken wachten en hij komt binnen!!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]