- ma sep 29, 2008 13:25
#31502
Ik heb de knoop doorgehakt!!!!
Afgelopen zaterdag ben ik naar Hoogendoornwheels geweest (leuke zaak, vriendelijke man), alwaar er meerdere 18" en 19" velgen bij mijn TT zijn gehouden (new RS4 zilver, new RS4 hps, new RS6, A5, S5, S8).
Uiteindelijk waren we het er allemaal over eens dat het S8 wiel, gespoten in een mooie zilveren metallic tint, in een 18" variant het beste stond (19" stond als een traktor, misschien met héle lage TT's staat 19" wel beter, maar bij de mijne dus niet).
Het werd dus een 18", zilver metallic, S8 wiel.
Toen de banden, waarbij ik uit verscheidene merken kon kiezen, beginnend bij een voor mij onbekend 'CORSA' merk, naar een Federall SS595, naar een Dunlop SP Sport Maxx band.
Uiteindelijk toch voor de duurste Dunlop Sport Maxx gekozen, daar ik héééle goede reviews over deze banden lees, het profiel er mooi uit ziet, ze erg stil zijn, op droog erg goed zijn en zo ook op nat wegdek.
Na deze keuze werden ze gelijk op de velgen gedraaid (ze hadden alles zowaar op voorraad en nog gelijk tijd ook), heb ik nog gekozen voor mooie slotbouten en een busje met een soort 'verzegeling voor de lak' aldaar gekocht.
De S8 wielen staan héél erg fraai, misschien nog wel mooier als mijn oude RS4's (die vond ik ook altijd erg mooi, maar wilde wat anders).
Ik heb mijn oude RS4 velgen direct doorverkocht aan een goede kennis van mij die ook een bedrijf in reparatie van velgen heeft.
Daar kreeg ik dus direct 150,- euro voor.
Totaal was ik voor de 18" S8 wielen + Dunlop Sport Maxx met slotbouten en verzegeling maar 730,- kwijt (na aftrek van de 150,- voor mijn oude velgen)
Kortom: Een héle mooie prijs voor zoveel nieuws lijk mij...
Toen mijn oude banden onder mijn TT vandaan zag komen schrok ik me kapot, ze waren alle 4 gecupped, ze zagen er niet uit, er zaten scheuren in, ze waren gebobbeld, ze hadden platte vlakken, mijn god wat slecht...
Met de nieuwe Dunlop's geniet ik ineens van een serene rust en een sublieme wegligging.
Dit verschil is niet normaal jongens!
Wat heerlijk!
(wel nog even voor de zekerheid binnenkort de TT opnieuw uit laten lijnen)
Ik zal ZSM foto's maken en plaatsen!
Groetjes en bedankt,
Tim
Afgelopen zaterdag ben ik naar Hoogendoornwheels geweest (leuke zaak, vriendelijke man), alwaar er meerdere 18" en 19" velgen bij mijn TT zijn gehouden (new RS4 zilver, new RS4 hps, new RS6, A5, S5, S8).
Uiteindelijk waren we het er allemaal over eens dat het S8 wiel, gespoten in een mooie zilveren metallic tint, in een 18" variant het beste stond (19" stond als een traktor, misschien met héle lage TT's staat 19" wel beter, maar bij de mijne dus niet).
Het werd dus een 18", zilver metallic, S8 wiel.
Toen de banden, waarbij ik uit verscheidene merken kon kiezen, beginnend bij een voor mij onbekend 'CORSA' merk, naar een Federall SS595, naar een Dunlop SP Sport Maxx band.
Uiteindelijk toch voor de duurste Dunlop Sport Maxx gekozen, daar ik héééle goede reviews over deze banden lees, het profiel er mooi uit ziet, ze erg stil zijn, op droog erg goed zijn en zo ook op nat wegdek.
Na deze keuze werden ze gelijk op de velgen gedraaid (ze hadden alles zowaar op voorraad en nog gelijk tijd ook), heb ik nog gekozen voor mooie slotbouten en een busje met een soort 'verzegeling voor de lak' aldaar gekocht.
De S8 wielen staan héél erg fraai, misschien nog wel mooier als mijn oude RS4's (die vond ik ook altijd erg mooi, maar wilde wat anders).
Ik heb mijn oude RS4 velgen direct doorverkocht aan een goede kennis van mij die ook een bedrijf in reparatie van velgen heeft.
Daar kreeg ik dus direct 150,- euro voor.
Totaal was ik voor de 18" S8 wielen + Dunlop Sport Maxx met slotbouten en verzegeling maar 730,- kwijt (na aftrek van de 150,- voor mijn oude velgen)
Kortom: Een héle mooie prijs voor zoveel nieuws lijk mij...
Toen mijn oude banden onder mijn TT vandaan zag komen schrok ik me kapot, ze waren alle 4 gecupped, ze zagen er niet uit, er zaten scheuren in, ze waren gebobbeld, ze hadden platte vlakken, mijn god wat slecht...
Met de nieuwe Dunlop's geniet ik ineens van een serene rust en een sublieme wegligging.
Dit verschil is niet normaal jongens!
Wat heerlijk!
(wel nog even voor de zekerheid binnenkort de TT opnieuw uit laten lijnen)
Ik zal ZSM foto's maken en plaatsen!
Groetjes en bedankt,
Tim
215Pk|340Nm|JD-maatchip|Quattro|Dubbele einddemper|V6 diffuser|KW sportsuspension|WakBox|Forge DV006|18" RS4 ET20 8.5J|Dunlop SP Sport 01 A/S|
3Bar grill
3Bar grill