Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marve
#21415
massari schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Superauto.

Ook ik ga mijn TT van de hand doen dit jaar (1e kwartaal 2008). Zodra ik mijn vraagprijs heb bepaald zal ik alles hier op de site plaatsen. Ik zit te denken om ook BMW te gaan rijden; een Z4 Roadster met 2.5i of 3.0i motor in het vooronder.

En anders een 350Z.

Later meer... :wink:
verstand komt met de jaren, sommige krijgen het nooit :shock:
Gebruikersavatar
door massari
#21417
marve schreef: verstand komt met de jaren, sommige krijgen het nooit :shock:
Zeg, heb je ergens moeite mee of zo? Zit je toch ook niet af te kraken over je hele tuningsgebeuren van je auto? :evil:
Gebruikersavatar
door AenE
#21419
Oei ik hoop niet dat ik op een topic beland ben van veel mensen met oogkleppen :shock:
Dan zou ik moeten zwijgen over de Subaru GT Turbo, Corvette C4 Convertible en Mitsubishi Lancer EVO6 alleen omdat anderen dat minderwaardig aan Audi vinden........... :?
Ik hoop dat het hier meevalt, want ik heb al genoeg meegemaakt met mijn Harley Davidson, Ducati en later Aprilia motorfiets.

Laat lekker iedereen rijden waar hij/zij zin in heeft, een merk auto of motor rijden is geen gunst maar gewoon een gevoel en (gelukkig) vrije keuze :wink:
Gebruikersavatar
door Arnold
#21420
Veel plezier met je bmw...

Ik heb een BMW en een Audi (en ben toch dezelfde personage :) ). Het voordeel wat BMW voor mij heeft t.o.v mijn TT is de achterwiel aandrijving...
Gebruikersavatar
door Cabriofreak
#21424
AenE schreef:Oei ik hoop niet dat ik op een topic beland ben van veel mensen met oogkleppen :shock:
Dan zou ik moeten zwijgen over de Subaru GT Turbo, Corvette C4 Convertible en Mitsubishi Lancer EVO6 alleen omdat anderen dat minderwaardig aan Audi vinden........... :?
Ik hoop dat het hier meevalt, want ik heb al genoeg meegemaakt met mijn Harley Davidson, Ducati en later Aprilia motorfiets.

Laat lekker iedereen rijden waar hij/zij zin in heeft, een merk auto of motor rijden is geen gunst maar gewoon een gevoel en (gelukkig) vrije keuze :wink:
:withstupid:

Zijn allemaal onzinnige discussies :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21642
t gaat wer nergens over whahahaha hops op naar de babbelbox
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]