Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#21082
Vandaag voelde het alsof ik de nieuwjaars-loterij had gewonnen!
Zo gelukkig voel ik me!
Dit alles omdat ik vandaag véle dure reparaties bespaard ben gebleven!
Zoals jullie vast wel hebben gelezen (topic: http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=2299)
was ik ervanuit gegaan dat mijn TT een nieuwe turbo nodig had, daar hij sinds gister vreselijk stotterde bij gas geven.

In 'paniek' dan ook gisteren de enige echte vraagbaak opgebeld, lees --> MARK!!!
Hij wist mij gelijk gerust te stellen, waarbij hij mij adviseerde me eerst eens te focussen op de basis, en dan te beginnen bij het controleren van bougies en bobines.

Zo gezegd, zo gedaan...
Vandaag langs mijn vaste garage geweest, alwaar de bougies zijn bekeken. En inderdaad, ze zagen er niet meer fris uit, waarbij ééntje in het bijzonder er slecht aan toe was. (Bleek reeds 50.000km mee gereden te zijn)
Direct vier nieuwe bougies geplaatst waarna ik weer kon genieten van een heerlijk soepele TT.
Tevens voelt hij nu krachtiger over het gehele gebied. Mogelijk dat de bougies, voordat hij gechipt werd bij JD vorige week, ook al niet meer 100% waren waardoor hij bij hoge toeren niet aan zijn vermogen kwam.
Ik heb nu het gevoel dat hij ook in de hogere toeren gewoon lekker blijft trekken en ik denk dat ik mijn vermogenstekort op deze manier ook weer terug heb!

Via deze weg wil ik dan ook MARK (wéér) ontzettend bedanken, hij heeft mij een hoop geld en spanning bespaard!

BeDaNkT!

:smt023 :smt023 :smt023
Gebruikersavatar
door Ferdi
#21093
leuk voor je Tim!
Geniet van je TT :rr:
Gebruikersavatar
door MARK
#21169
:D ..........No thanx Tim! Met vragen kun je ook beter bellen.....al dat getyp en als je dan weinig tijd hebt....... :roll:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]