Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AenE
#21530
Ik rij daar ook zeer regelmatig met de motor op (de laatste keer in 2007 rondetijd net onder de 2 minuten) en zou daar heel graag een keer met mijn TT rijden! :D
Maar een klein detail, ik heb nog geen TT :lol: :wink:
Gebruikersavatar
door TT Assen
#21534
Elders op dit Forum heb je kunnen zien dat er vorig jaar op 2 oktober een vaardighedentraining is geweest op het TT circuit. De dag zelf was georganiseerd door Ford XRS en Club Renault Sportives, andere clubs zoals de Audi TT Club hebben aangehaakt.

Van de organisatoren heb ik begrepen dat er jaarlijks een dergelijke dag georganiseerd wordt. Meestal vindt een dergelijke dag op Zandvoort plaats, afgelopen jaar zijn ze uitgeweken naar Assen. Voor dit jaar is het nog even afwachten dus, maar zodra ik meer weet/hoor zal ik dat op het forum zetten.

Groeten,

TT Assen
Gebruikersavatar
door marve
#21553
AenE schreef:Ik rij daar ook zeer regelmatig met de motor op (de laatste keer in 2007 rondetijd net onder de 2 minuten) en zou daar heel graag een keer met mijn TT rijden! :D
Maar een klein detail, ik heb nog geen TT :lol: :wink:
ik reed 1min 51 en een beetje, maar dat was het oude circuit in 2004, op een Fazer 600.
Later ben ik nog terug geweest op mijn XJR 1300, maar dat is wel een beetje te zware motor om mee te racen
Maar wel lkkr veel koppel
Gebruikersavatar
door MisterCats
#21559
Ben der ook met mijn motor geweest, op het oude circuit nog :P
mijn rondetijd moet ik terugkijken maar ik had de derde tijd in de regen.

Met de TT was ook een onwijs gave ervaring.
De banden zijn flink gesleten, maar dat setje bewaar ik nog even voor de volgende keer; dan gaan ze er nog voor een dag onder :wink:
Nu sta ik op winterbandjes.

Maarre, alle leden van de club krijgen wat mij betreft een uitnodiging als er de volgende keer weer wat georganiseerd wordt.
Gebruikersavatar
door AenE
#21562
Ik reed 1:33 min op het oude circuit, dat waren nog eens tijden met de verkante Bult en dat hobbeltje aan de buitenkant van de Nationale bocht :D
Gebruikersavatar
door marve
#21579
AenE schreef:Ik reed 1:33 min op het oude circuit, dat waren nog eens tijden met de verkante Bult en dat hobbeltje aan de buitenkant van de Nationale bocht :D
Geloof best dat je snel was / bent maar 1.33 mwhaa.
Dan moet je Jurgen himsellf zijn en min 150 pk bij hebben
Bij onze groep was 1.45 de snelste en die had een ZX10 bij.

Sportgrid ging daar best nog een seconde of 5 onderdoor, maar 12 seconden !! :shock:
Gebruikersavatar
door AenE
#21582
Dan had ik toch coureur moeten worden denk ik :wink:
Ik heb even snel wat uitslagen gezocht en in 2003 had ik een amateurrace gewonnen in 1:34,6 min. op een Aprilia RSV Mille. Ik weet zeker dat ik een jaar later 1:33,2 min. gereden heb, ook op een RSV Mille.
Sinds kort rij ik op een ZX10R en haal ik die tijden bij lange na niet meer :cry: Of zou dat komen omdat de baan langer geworden is? :lol:

Maar even terug komend op dat rijden op Assen met de Audi: lijkt me harstikke gaaf! :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]