Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AenE
#21774
Ik ben weer verder aan het speuren naar een TT Roadster en kom er één tegen met deze 18 inch wielen:

Afbeelding

Ik ben eventueel van plan de auto te kopen en deze te verkopen om de prijs te drukken. Volgens de verkoper zijn dit originele Audi/VW velgen met recente banden (merk?).
Wat zou dit opleveren als ze als nieuw zijn denken jullie?
door allewijn
#21777
Dit zijn dus echt GÉÉN originele audi velgen hoor, althans ik kan er heel er naast zitten, maar hier is weinig O.E.M. aan!

Maar ik snap je sowieso niet zo: Je wil een TT roadster kopen? En daar zitten wielen om die je dan weer direct wil verkopen om de prijs te drukken? Ik neem aan de dat je daarmee de aanschafprijs van de TT bedoeld?
Waarom zoek je dan niet gewoon in één keer naar een TT roadster met velgen die jij mooi vindt?
Gebruikersavatar
door AenE
#21778
allewijn schreef:Dit zijn dus echt GÉÉN originele audi velgen hoor, althans ik kan er heel er naast zitten, maar hier is weinig O.E.M. aan!

Maar ik snap je sowieso niet zo: Je wil een TT roadster kopen? En daar zitten wielen om die je dan weer direct wil verkopen om de prijs te drukken? Ik neem aan de dat je daarmee de aanschafprijs van de TT bedoeld?
Waarom zoek je dan niet gewoon in één keer naar een TT roadster met velgen die jij mooi vindt?
Omdat er ook nog een set originele velgen bij zit :D
Ik vind de kleur/kilometerstand/prijs/techn.staat een stuk belangrijker dan de wielen die erop zitten. Die zijn wat makkelijker te wijzigen namelijk.
Gebruikersavatar
door Rikkie666
#21782
hallo

Volgens mij zijn het velgen uit de AEZ reeks

Groetjes
Gebruikersavatar
door AenE
#21783
Rikkie666 schreef:hallo

Volgens mij zijn het velgen uit de AEZ reeks

Groetjes
OK ik ga even zoeken.
Gebruikersavatar
door Rikkie666
#21784
Meer bepaald de Intenso denk ik

Groetjes
Gebruikersavatar
door Frysian Outlaw
#21786
:D :D
Volgens mij zijn dit Dezent Type-S wielen... ik had ze ook onder mijn TT. Die wielen zijn redelijk speciaal en niet meer nieuw leverbaar en bij de verkoop van de mijne ben ik er achter gekomen dat ze redelijk in trek zijn bij heren van mijn leeftijd in afgetrapte VR6'jes :D
Gebruikersavatar
door AenE
#21787
AEZ Intenso lijkt er wel op maar zijn het toch niet helemaal:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door AenE
#21788
Frysian Outlaw schreef::D :D
Volgens mij zijn dit Dezent Type-S wielen... ik had ze ook onder mijn TT. Die wielen zijn redelijk speciaal en niet meer nieuw leverbaar en bij de verkoop van de mijne ben ik er achter gekomen dat ze redelijk in trek zijn bij heren van mijn leeftijd in afgetrapte VR6'jes :D
Je hebt denk ik gelijk:

Afbeelding

Schuiven die VR6-boys een beetje? :wink: :D
Gebruikersavatar
door Rikkie666
#21789
Ja juist dat zijn ze
sorry voor t extra zoekwerk

groetjes

Heb trouwens zo ook eens spoorverbreders aan een corrado VR6 jongen verkocht,en die schoof niet echt goed haha
Gebruikersavatar
door AenE
#21790
Rikkie666 schreef:Ja juist dat zijn ze
sorry voor t extra zoekwerk

groetjes

Heb trouwens zo ook eens spoorverbreders aan een corrado VR6 jongen verkocht,en die schoof niet echt goed haha
Geen probleem, zoeken viel mee.

Toch maar zoeken naar wat mensen met een dikkere beurs dan :wink:
Gebruikersavatar
door nickbox
#21791
Kijk hier even: http://link.marktplaats.nl/119905310

Hij heeft vaak dit soort velgen (gebruikt) te koop staan. Volgens mij kan je ook inruilen bij hem.
Gebruikersavatar
door AenE
#21792
OK dank je, ik hou het in de gaten.
Gebruikersavatar
door Frysian Outlaw
#21813
AenE schreef:

Schuiven die VR6-boys een beetje? :wink: :D
Over het algemeen niet echt :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21962
tweedehands leveren zulke velgen niet veel op, maar wat de gek ervoor geeft weet je nooit!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]