Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door AenE
#21836
Kent iemand deze oplossing of zijn er goedkopere uitvoeringen van? Hier kost deze namelijk ?695,03 :shock:
Het kan best makkelijk zijn voor de vakantie, gezien de beperkte bagageruimte :wink:
Ik zou hem wel omdraaien, want dan glijdt de koffer er minder snel af :D

Afbeelding

Er is ook allerlei opbouwmeuk voor te krijgen zoals snowboardbeugels enzo.
Zie op deze site:

Autozentrum Schultz
door emanuel
#21850
Ik zou hem niet omdraaien, als je namelijk een noodstop maakt komt er iets meer kracht op je koffer dan bij optrekken, dan ben je blij dat je koffer blijft liggen!

Heb je al op Ebay gekeken, in Duitsland wordt dit soort spul vaak voor betere prijzen aangeboden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21966
goedkopere oplossing? ach bak dr zelf een aan elkaar met een lasapparaat, scheelt je geld en tevens uitstraling :D

waarom tt rijden als de accessoires dan niet imagoachtig wat mogen kosten?
Gebruikersavatar
door AenE
#21980
Ronnie schreef:goedkopere oplossing? ach bak dr zelf een aan elkaar met een lasapparaat, scheelt je geld en tevens uitstraling :D

waarom tt rijden als de accessoires dan niet imagoachtig wat mogen kosten?
Dat vind ik zo'n flauwekul. Omdat de auto duur is mag alles goudgeld kosten. Bij mij werkt het toch anders hoor.
Alleen bezuinig ik niet op essentiële dingen die met levensduur en veiligheid te maken hebben.
door Jerry
#21982
AenE schreef:Kent iemand deze oplossing of zijn er goedkopere uitvoeringen van? Hier kost deze namelijk ?695,03 :shock:
Het kan best makkelijk zijn voor de vakantie, gezien de beperkte bagageruimte :wink:
Ik zou hem wel omdraaien, want dan glijdt de koffer er minder snel af :D

Afbeelding vervangen door een URL http://www.autoschultz-shop.de/shop/ima ... 071104.jpg

Er is ook allerlei opbouwmeuk voor te krijgen zoals snowboardbeugels enzo.
Zie op deze site:

Autozentrum Schultz
@ AenE
Ik heb nog een zgan kofferbakrek hangen in mijn garage, Ik had hem gekocht voor op mijn vorige roadster Mercedes SLK. Ik denk dat hij op de TT roadster past, Als je interesse hebt kan wil ik van de week wel kijken of het past op m'n eigen TT roadster....
Gebruikersavatar
door AenE
#21984
Jerry schreef:
AenE schreef:Kent iemand deze oplossing of zijn er goedkopere uitvoeringen van? Hier kost deze namelijk ?695,03 :shock:
Het kan best makkelijk zijn voor de vakantie, gezien de beperkte bagageruimte :wink:
Ik zou hem wel omdraaien, want dan glijdt de koffer er minder snel af :D

Afbeelding vervangen door een URL http://www.autoschultz-shop.de/shop/ima ... 071104.jpg

Er is ook allerlei opbouwmeuk voor te krijgen zoals snowboardbeugels enzo.
Zie op deze site:

Autozentrum Schultz
@ AenE
Ik heb nog een zgan kofferbakrek hangen in mijn garage, Ik had hem gekocht voor op mijn vorige roadster Mercedes SLK. Ik denk dat hij op de TT roadster past, Als je interesse hebt kan wil ik van de week wel kijken of het past op m'n eigen TT roadster....
Goed plan! Zou je er dan een foto van willen opsturen (gemonteerd) en de prijs?
everpix at hotmail punt com

Dank je,
Eric
Gebruikersavatar
door Ronnie
#22267
AenE schreef:
Ronnie schreef:goedkopere oplossing? ach bak dr zelf een aan elkaar met een lasapparaat, scheelt je geld en tevens uitstraling :D

waarom tt rijden als de accessoires dan niet imagoachtig wat mogen kosten?
Dat vind ik zo'n flauwekul. Omdat de auto duur is mag alles goudgeld kosten. Bij mij werkt het toch anders hoor.
Alleen bezuinig ik niet op essentiële dingen die met levensduur en veiligheid te maken hebben.
TT's rijden er minder dan A3's, A4's, A6's etc. dus de keuze voor de TT kan met accessoires net wat duurder uitvallen helaas. En daar komt bij dat de TT rijder kritischer is qua vormgeving van accessoires en afwerking over t algemeen.
Gebruikersavatar
door AenE
#22270
Ronnie schreef: TT's rijden er minder dan A3's, A4's, A6's etc. dus de keuze voor de TT kan met accessoires net wat duurder uitvallen helaas. En daar komt bij dat de TT rijder kritischer is qua vormgeving van accessoires en afwerking over t algemeen.
Daar heb je gelijk in en daar heb ik ook helemaal geen moeite mee.
Ik stel absoluut ook wel eisen aan uiterlijk en kwaliteit, maar accepteer niet klakkeloos dat iets duur is terwijl wat verder zoeken misschien iets goedkopers met vergelijkbare kwaliteit oplevert. Zo bedoel ik het eigenlijk.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#22274
AenE schreef:
Ronnie schreef: TT's rijden er minder dan A3's, A4's, A6's etc. dus de keuze voor de TT kan met accessoires net wat duurder uitvallen helaas. En daar komt bij dat de TT rijder kritischer is qua vormgeving van accessoires en afwerking over t algemeen.
Daar heb je gelijk in en daar heb ik ook helemaal geen moeite mee.
Ik stel absoluut ook wel eisen aan uiterlijk en kwaliteit, maar accepteer niet klakkeloos dat iets duur is terwijl wat verder zoeken misschien iets goedkopers met vergelijkbare kwaliteit oplevert. Zo bedoel ik het eigenlijk.
Ja weet wat je bedoeld maar de TT wordt gekozen vanwege het imago ofwel de uitstraling (acc. verwacht een TT rijder dan ook net ff in de regel iets meer van dan voor andere modellen) van t aparte design wat inmiddels wel ingeburgerd is en ook bij leveranciers van accessoires die de prijs net wat kunstmatiger hoog houden omdat dr weinig concurrentie is in die delen.
Gebruikersavatar
door AenE
#22278
Tja dat had ik ook gemerkt met mijn Harley en Ducati. Als je voor zo'n merk koopt is het automatisch wat duurder.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#22283
AenE schreef:Tja dat had ik ook gemerkt met mijn Harley en Ducati. Als je voor zo'n merk koopt is het automatisch wat duurder.
ofwel aan ieder merk en type kleeft een imago... en dat kost gewoonweg geld :wink:
Gebruikersavatar
door AenE
#22285
Ga ik toch maar Tata rijden. Slecht imago=goedkoop :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#22287
kosten 1800 euro, voor zo'n raar indiaas wagentje nieuw toch? accessoires kunnen dan nie meer dan een 10tje kosten lijkt me :D verboden voor europese grond mogen we hopen ;)
Gebruikersavatar
door AenE
#22288
Lijkt me inderdaad ook verstandig :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]